Skocz do zawartości

Potrzebujemy Ciebie! Weź udział w rekrutacji do redakcji Android.com.pl!

atimaniac

ogłoszenie Note 7 wstrzymanie sprzedaży

Rozwiązany

atimaniac   
Otrzymana reputacja: 34
atimaniac

Witam

 

Przekazuję informacje o podjęciu przez Samsung decyzji o wstrzymaniu sprzedaży i wycofaniu z rynku modelu Note7.

 

Zakupione urządzenia można przekazać do serwisu gwarancyjnego , niedługo zostaną przekazane dalsze informację co zostanie zrobione z tym faktem ( wymiana urządzenia, wymiana baterii itp.

 

Pozdrawiam

 

Edytowane przez atimaniac

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
omega55   
Otrzymana reputacja: 39
omega55

Czy logo pod Twoim nickiem oznacza jakiś Twój związek z firmą Samsung ?

Jeśli tak, to ja, jako użytkownik wolałabym otrzymać komplet informacji, a nie czekać na żadne "dalsze". Nie zgodzę się na żadną naprawę typu "wymiana baterii", interesuje mnie wyłącznie wymiana na fabrycznie nowy model, w związku z czym nie zamierzam zanosić urządzenia do żadnego serwisu gwarancyjnego, bo przez to stracę kontrolę nad wymianą.

  • Lubię to! 1

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
dest   
Otrzymana reputacja: 2983
dest

Otoz to, nie wymiana podzespolow przez te ciamajdy w serwisach samsunga a wymiana na nowy wolny od wad egz.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
chato   
Otrzymana reputacja: 196
chato

Mój egzemplarz - póki co - nawet się mocno nie grzeje przy ładowaniu, ale z zaciekawieniem będę śledził te wątek ;) 

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
atimaniac   
Otrzymana reputacja: 34
atimaniac

Związek posiada. Przekazuje informację którą otrzymałem z Samsung Polska. Nie ma żadnych dodatkowych informacji co się stanie z otrzymanymi urządzeniami w serwisie. 

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
effenberg   
Otrzymana reputacja: 107
effenberg

Ja tam nic nie oddaje nie ma mowy. Jedynie jakbym musiał już oddać, to tylko ze zwrotem całej gotówki. Nie ma opcji, że nie będę miał telefonu ileś tam tygodni i kasy. 

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
mirku   
Otrzymana reputacja: 574
mirku

A co jak ktoś gogle sprzedał a chciałby zwrot kasy? :D

Macie całkowitą rację. Oddać w sklepie i odrazu pobrać nowy.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
omega55   
Otrzymana reputacja: 39
omega55

Dzwoniłam właśnie na infolinię Samsunga. Pani poleciła mi wysłać telefon do serwisu do Warszawy. Niestety serwis w moim mieście (autoryzowany) nie ma testera baterii i nie wykona mi jej sprawdzenia (wiem, bo z nimi rozmawiałam).

Jednak na moje dalsze pytania już nie otrzymałam odpowiedzi. W przypadku wykrycia wady urządzenie będzie wymienione na nowe LUB wymienią w nim baterię. Jest jednak ogromna różnica pomiędzy jednym a drugim. Kupiłam urządzenie fabrycznie nowe i nie zgodzę się na żadną naprawę. Poza tym, za to urządzenie zapłaciłam, więc nie mogę też zgodzić się na dowolny czas załatwienia problemu. Jakieś ramy czasowe powinny obowiązywać. Dlatego nie podoba mi się podejście "przyślij nam telefon, a my zobaczymy co z nim zrobimy".

Zapytałam też, czy jakiś serwis jest w stanie sprawdzić baterię od ręki (na poczekaniu). Może przecież żadnego problemu z moim egzemplarzem nie być. Otrzymałam odpowiedź : nie sądzę.

Zatem nie chcę wysyłać na miesiąc, po to, żeby się dowiedzieć, że został naprawiony i porysowany przez nieuważnego serwisanta.

 

Edytowane przez omega55
  • Lubię to! 1

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
atimaniac   
Otrzymana reputacja: 34
atimaniac

Możliwą opcją jest że Samsung podejmię decyzję o wystawieniu pism na zwrot gotówki u sprzedawcy. 

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
effenberg   
Otrzymana reputacja: 107
effenberg

To tylko na taką opcję mogę się zgodzić. Tylko zwrot górowki a nie wymiana czy coś i takie info dostałem z x-kom. Mogę zwrócić telefon i otrzymam kasę od ręki.

Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×