Witam,
od 10 miesięcy jestem pierwszym właścicielem Galaxy S6, nigdy nie było z nim problemu. Cały czas w etui oraz szkle, które regularnie wymieniam. Telefon nigdy nie upadł, nie był zamoczony itp.
Od około tygodnia, może dwóchobserwuje problem - telefon samoczynnie się restartuje, wyłącza. Czasem nawet 4 razy pod rząd, a czasem przez cały dzień nic się nie dzieje. Nie wiem, czy to ma związek z tym, ale głównie następuje to przy uruchamianiu przeglądarki i ogólnie podczas korzystania z niej, a także podczas korzystania z fb, niezależnie, czy na wi-fi, czy poprzez dane komórkowe, ale dzieje się to właśnie głównie przy połączeniu z internetem - ale tak jak mówię, to może być tylko przypadek.
Bieżąca wersja oprogramowania: G920FXXU4DPGW. Nigdy nie wgrywałem custom romów, nie było nawet roota.
Generalnie to co zrobiłem to:
w menu recovery -> wipe cache partition -> wipe data/factory reset -> wgrałem odinem ponownie najnowszy soft (ten, który miałem) -> ponownie wipe cache partition -> wipe data/factory reset.
Wiem, że to nie miało dużego znaczenia, ale chciałem mieć 100% pewność, że żaden syf się nie ostał. Oprócz tego wiadomo korzystałem z Ccleaner, Smart Menedżera itp.
Niestety dzień po odświeżeniu softa problem dalej występuje.
Jest jeszcze jedno spostrzeżenie, może to też bieg okoliczności, ale telefon nigdy nie zresetował się w kieszenialbo podczas ładowania w nocy, gdy ekran był wyłączony. Z tego co pamiętam to zawsze dzieje się to jak coś się ładuje (np strona internetowa), ekran jest załączony i położę telefon na jakiejś powierzchni. Po chwili go podnoszę iekran, ani żaden przycisk nie reagują, jest totalny freeze i albo czekam na restart albo wciskam VOL - i POWER jednocześnie, żeby to przyspieszyć. Monitorowałem także przez 2 dni parametry baterii jakimś programem, ale cały czas jej stan był 'dobry'.
Czy ktoś z Was wie, co może być przyczyną?
Wykluczam uszkodzenie mechaniczne, telefon NIGDY nie upadł, nie uderzyłem w nic nim. Zawsze w Etui Ringke Fusion lub Spigen Ultra Hybrid.
Niby jest gwarancja, ale...
1) może da się jeszcze coś zrobić na własną rękę?
2) nie mam zapasowego telefonu i wolałbym nie pozbywać się na 2-3 tygodnie mojego,
3) jak udowodnię serwisantom, że problem występuje? Dzieje się to w randomowych momentach, czasem 4x pod rząd, a czasem przez cały dzień nic...
Proszę o pomoc i pozdrawiam 🙂