Skocz do zawartości

• Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com

Głosownie w konkursie na Użytkownika Miesiąca

Zdjęcie
- - - - -

Jak odzyskac skasowane wiadomosci? Ratunku!!!

odzyskiwanie skasowane sms

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Kamlotka

• 2 postów
  • Telefon:Xperia X10 mini pro

Napisano 07 październik 2011 - 22:07

Przyznaje sie, jestem zielona! :mur:
W glupi sposob skasowalam wszystkie smsy na moje xperii x10 mini pro, chcac odzyskac inne rzeczy wcisnelam przywracanie kopii zapasowej, to co trzeba- mam, ale wrocily wiadomosci, ktore na kopii byly, a swieze, dostarczone po zrobieniu kopii zniknely! A mam tam wazna informacje, ktora musze odzyskac, ale jak???
Czy jest ktos, kto wie i moze mi pomoc? Szukalam aplikacji, przeszukalam fora, polskie, angielskie i nic... Smsy byly na telefonie, nie na SIM.
Drrrramat...
Pomozcie! :mur:

Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   wars045

• 466 postów
  • Telefon:I9300

• Firmware:XXBLG9

Napisano 07 październik 2011 - 22:24

nie sądzę żeby dało się to zrobić domowym sposobem, firmy specjalizujące sie w odzysku danych biorą za to grube pieniądze a nie dają gwarancji że 100% danych odzyskają. Nie wiem jak w telefonach ale mogłaś nadpisać stare dane przywracając kopię zapasową co może być dodatkową przeszkoda w odzysku.

Odzyskiwanie danych VIP-HDD Lublin tu masz za 600 zł
http://www.rktechnologies.com.pl/ tu masz za 400 zł. ale piszą ze jak dane zostały nadpisane to nie odzyskają.

zadzwoń zapytaj może coś ci poradzą, wszystko zależy od tego jak bardzo ci zależy na odzysku i ile chcesz wydać :)

#3 OFFLINE   atc5

• 395 postów
  • Telefon:i9300

• Firmware:jeszcze testuje różne romy :)

• Kernel:jak wyżej

Napisano 08 październik 2011 - 22:36