Podsumujmy co już wiemy:
1) Noty z przedsprzedaży oddajemy do serwisu lokalnego lub bezpośrednio kurierem ( osobiście) do serwisu centralnego
a) Przy oddaniu do serwisu lokalnego, NOTE zostaje wysłany do serwisu centralnego i oczekuje na dalsze czynności (pkt 2)
2) Mamy możliwość w terminie od 12 września wymiany N7 na SGS7 EDGE + voucher rekompensujący różnicę w cenie, lub czekamy na wymianę na NOWY N7 - wierzymy, że wolny od wad, co ma nastąpić nie wcześniej niż po 19 września.
3) Część z nas ma możliwość zwrotu zakupionego w przedsprzedaży N7 do sklepu, w którym go nabyliśmy.
Na co nie mamy potwierdzenia/zaprzeczenia i traktujmy to jako plotki:
1) Wymiana 1:1 w serwisie lokalnym ( choć tu pojawiają się info z niektórych serwisów, że nie będzie to możliwe )
Informacja ZAPRZECZONA przez Samsung Polska!
Jeśli coś namieszałem to przepraszam i proszę o poprawkę !