jarrro Z tego powodu oddałem telefon do naprawy, boję się sytuacji, że odeślą z informacją, że wszystko jest ok. Czy ktoś miał podobną sytuację? Telefon nowy z T-mobile
bartos38 Ja miałem zdarzyło mi się to może trzy razy ale podejrzewamże to wina uciekającego zasięgu i przełączania z 3g na 2g
otacon3 @jarrro mam podobną przypadłość, jak dostaniesz telefon z serwisu daj prosze znać jaki wynik zgłoszenia.Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
jarrro Wczoraj wrócił telefon z naprawy.Wgrano nowe oprogramowanie.Sam zmieniłem pewne ustawienia. Zrezygnowałem z opcji hd voice i zmieniłem tryb pracy z LTE na G2/G3. Może to poprawi sytuację.wysłane z telefonu
marcin060992 Tak zgadzam się. Agregacja sieci wyłączona i będzie git. Też się męczyłem z tym kilka pierwszych dni po zakupie telefonu Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
marcin060992 Ustawienia. Więcej. Sieci komórkowe i na samym dole masz Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
bbbb marcin060992 Ustawienia. Więcej. Sieci komórkowe i na samym dole masz Niestety u mnie nie ma żadnej agregacji. Ustawiłem na sztywno inną sieć i 2G/3G. Problem nadal występuje.
kikucik Mam P9 i mam podobny problem (Play). Rozmówcy się skarżą, że mój głos zanika, jest postrzępiony albo słyszą tylko swoje echo. Zastanawiam się czemu starsze telefony w Play nie mają tego problemu, a stosunkowo nowyP9 ma... czy wyłączenie agregacji sieci nie wpłynie źle na roaming krajowy Playa albo transfer danych?
banyo69 Nie wpłynie, wyłącz agregację. Starsze telefony nie miały tej funkcji a działały 😉Kolejna sprawa, jak masz Play i wyszukiwanie sieci auto to też może się często przełączać i rwać połączenie. Lepiej ustawić któregoś z operatorów na stałe, ale jeśli to nie będzie Play to zapomnij o LTE.