fanbmw kupiłem dzisiaj S2 z papierami cały komplet, po włączeniu zegarka pojawia się komunikat ze blokada ponownej aktywacji jest włączona w zegarku gear. Sprzedawca usunął zegarek ze swojego konta na samsung.pl i nie wie jak wyłączyć tą blokade.
ch3mn3y Ja i tak próbowałbym się logować na to jego konto. Innej opcji nie ma. Niby są filmiki jak to obejść, ale tylko na nich to działa...
ch3mn3y To Ty musisz się zalogować na jego konto. Podłączyć zegarek i wyłączyć blokadę aktywacji. Wydaje mi się, że dane jego konta (a przynajmniej login/mail) jest zapisany w pamięci urządzenia i ono porównuje z tym z telefonu.
ch3mn3y No to będzie problem. Obejść tego nie obejdziesz, Samsung nie pomoże nawet mimo paragonu. Jego konto to, na ile moja wiedza jest dobra, jedyna opcja.
fanbmw Problem wygląda tak, żona sprzedawcy poszła do serwisu samsunga i jej tam aktywowali zegarek i serwisant włączył blokade, dzwonił teraz do mnie ze jedyna opcja to wysłanie mu zegarka wtedy on pójdzie do serwisu z telefonem żony i zegarkiem i tam odblokują zegarek. Zegarek pojechał do serwisu do Piaseczna
seba84_2005 Głupoty gada... wystarczy się ponownie na to samo konto zalogować tym zegarkiem i można wyłączyć blokadę. Sam tak robiłem kiedy zrobiłem przywracanie ustawień fabrycznych w zegarku żeby zalogować się na innym telefonie. Po zalogowaniu się do aplikacji gear była opcją wyłączenia blokady.
fanbmw zegarek pojechał do serwisu Samsunga i wrócił odblokowany, koszt 0pln ze względu na gwarancje. Ale bateria trzyma jeden dzień, widziałem baterie na all... i czy wymiana jej jest łatwa czy trzeba jechac do serwisu?
korkoneusz04 Witam, kupiłem ostatni Samsunga Gear S2, ale sprzedawca nie wyłączył blokady ponownej aktywacji przez co nie mogę połączyć go z moim telefonem. Czy da się jakoś ją zdjąć?Bo nie mogę się skontaktować ze sprzedawcą żeby ją wyłączył (czytaj: nie odpowiada na moje próby kontaktu). Pozdrawiam. 😃