Witam, mam nadzieję że znalazłem się w odpowiednim miejscu i czasie 😉
Posiadam od niedawna wyżej wymieniony telefon LG Spirit 4G, od niedawna ponieważ kupiłem go przez allegro...
Po włożeniu karty (kartę posiadam z sieci Plus) telefon informuje mnie że karta jest zablokowana i (do niedawna) prosił o kod PIN. Czemu do niedawna? Ponieważ człowiek głupi źle wpisał 10 razy i teraz jedynie wyskakuje informacja "karta zablokowana, proszę odwiedzić biuro obsługi klienta" czy jakoś tak.Czemu się tak stało? 10-cio krotnie próbowałem wpisywać kodPIN który miałem podany na tym dużym plastiku, swój stary kod oraz parę razy jeszcze inne.. Niestety nie dało rady odblokować. Byłem dzisiaj w biurze Plus'a właśnie i jedyne czego się dowiedziałem to że kod podany na tym plastiku od karty to nie kod PIN tylko jakiś tam ich wewnętrzny służący do czegoś tam, oraz tego że miła pani z obsługi nie jest w stanie odblokować tej karty.. Łudziłem się że po wpisaniu 10 razy złego "PINu" poproszą mnie o PUK który na karcie już miałem podany.. jednak dzisiejsza myśl techniczna zrobiła mnie w balona i tak oto mam zablokowane karty na ów LGku (próbowałem jeszcze z kartą brata, niestety też jest w Plusie więc nie wiem jak działa z innymi sieciami).
Gromkie brawa z mojej strony za tak wymyślne zabezpieczenie.:clap:
A teraz na całkiem poważnie, czy ktoś z Was moi drodzy jest w stanie powiedzieć co można z tym zrobić? Czy istnieje jakiś sposób żeby to odblokować i jeżeli tak to gdzie się udać? Jak już pisałem obsługa klienta średnio podołała...
Słyszałem też że telefony z Orange z reguły posiadają simlocka. Czy to może być to? Dodam że niestety nie wiem w jakieś sieci telefon został zakupiony. :/
Z góry dziękuję za odpowiedzi.