Witam
Około 2 miesiące temu kupiłem używaną Xperię M4 Aqua. Od razu zauważyłem w niej problem z dźwiękiem przez słuchawki - w jednej słuchawce nie było słychać dźwięku (z winy telefonu, sprawdzałem na kilku słuchawkach). Kilka razy pojawił się też problem z brakiem reakcji na dotyk w dolnej części (przyciski nawigacyjne), pomagał dopiero reset telefonu. W tamtym tygodni przestał działać mikrofon. Wczoraj wysłałem telefon do w-support, opisałem usterki, nie wpisałem jednak nic w rubryce 'stan urządzenia'. Xperia miała porysowaną tylny panel obudowy i otarcia na rogach obudowy. Dzisiaj telefon dotarł do serwisu, jednak pojawiła się informacja naprawa gwarancyjna - nie (już po wbiciu statusu - urządzenie w naprawie). Dostałem też maila od w-support - "Informacja dotycząca rozbieżności w przesyłce":
Szanowni Państwo,
Po rozpakowaniu przesyłki, która dotarła do w-support.pl w stanie nienaruszonym stwierdzono następujące rozbieżności nie uwzględnione w zgłoszeniu reklamacyjnym:
rysy na panelu przednim
rysy na panelu tylnym
wytarta obudowa
odklejony panel tylny
obicia na rogach obudowy
Prosimy o ustosunkowanie się do naszych uwag w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania informacji. Po upływie tego terminu reklamacje dotyczące opisanego stanu urządzenia nie będą uwzględniane.
Co do rys na tylnym panelu to się zgadzam. Nie zauważyłem jednak odklejania tylnego panelu. Odpisałem na tego maila, że odklejanie mogło być spowodowane nadmiernym grzaniem telefonu.
Czy jest jeszcze jakaś szansa na uznanie gwarancji? I dlaczego w-support wysłał do mnie tego mail, skoro gwarancji nie uznali?
Może powinienem napisać w tej sprawie do Sony? Czy lepiej poczekać na kosztorys?
Pozdrawiam