@lud3ik
Eeeeh, czyli jak ma być wymieniana płyta, to nie zrobią mi tego z powodu pęknięcia szybki na ekranie.
Tak, w serwisie w Toruniu (TELKAT) powiedzieli, że muszą wymienić płytę, ale nie rozbiorą telefonu, bo mogą uszkodzić ekranik bardziej.
Jaim na to, że przecież to tylne plecki trzeba odkleić, nie wyświetlacz - ale i tak odmówili.
Dzwoniłem do CCS do Piaseczna - tam przede wszystkim chcą ode mnie fakturę, której niestety nie mam w Polsce. A wToruniu system wykazał, że telefon ma gwarancję, że był kupowany w Niemczech, i przyjęli go bez problemu.
Wszędzie "schody", jakieś problemy - o to mam żal do serwisu samsunga - bo gdybym grzebał w telefonie, rootował, itp, to wiadomo, że moja wina. A tu usterka powstała bez mojego udziału, w wyniku oficjalnej aktualizacji systemu przez OTA.