Witam,
Jako że to mój pierwszy post na forum chciałem się przywitać i życzyć wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
A propo świąt i prezentów... Kupiłem nowego Galaxy S7, pudełko było zaplombowane. Po włączeniu od razu pojawia się komunikat "Aplikacja usługi Google Play została zatrzymana". Błąd pojawia się od samego włączenia, na pierwszym ekranie z wyborem języka.
Z tego co poczytałem na forum to powyższy błąd występuje ale gdy ludzie modyfikują system, usuwają zbędne aplikacje i występuje problem zależności komponentów, widzę że nawet przywrócenie do ustawień fabrycznych nie rozwiązuje problemu. Problem w tym że w moim przypadku jest to telefon wyjęty z pudełka... I tu zaczynam się zastanawiać jako że sam kiedyś pracowałem na serwisie (lata temu) i dobrze wiem jak się refurby robi, czy nie zostałem oszukany i telefon nie jest refurbowany. Jasne z zewnątrz nówka sztuka, pudełko ze zgodnymi numerami, nie otwierane, ale nie wiem czy płyta nie jest stara i nie było tylko oprogramowanie wgrywane na nowo bo niby skąd w nówce od producenta występował by błąd na samym starcie?
Napiszcie co sądzicie o tym, a jeśli jest tutaj osoba która pracuje na autoryzowanym serwisie i ma wgląd w system by wyświetlić historię dla numeru imei proszę o kontakt. Zależy mi aby wiedzieć na czym stoję zanim podejmę jakieś kroki w tej sprawie.
Niestety nie był to tel kupiony w sklepie tylko prywatnie od osoby pracującej niby w salonie jednego z operatorów i stąd moje podejrzenie że może być nie uczciwą osobą.
Pozdrawiam
Krzysztof