Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Oddałeś już swój głos? [konkurs]


Zdjęcie
- - - - -

Ice Cream Sandwich oficjalnie na Galaxy S?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
257 odpowiedzi w tym temacie

#151 OFFLINE   larry.bigl

  • 607 postów
  • Telefon:Nexus 5

  • Tablet:Nexus v2 32GB WiFi

  • Skąd:Bydgoszcz

Napisano 28 grudzień 2011 - 11:55

Nie co rok... bo Ci co kupili w dniu premiery tak jak np. Ja to maja juz ten tel od 1.5roku a aktualizacja bedzie najwczesniej na druga rocznice posiadania tego fona.

I ludzie pisza ,ze sgs kupuja ze wzgledy na wydajnosc... dla wydajnosci kupuje sie dual-cory. A sgs jedynie z grami daje rade ale coraz slabiej. Natomiast z uzytkowaniem na codzien jest jeszcze gorzej bo czesto sie muli ze wzgledy na mala ilosc ramu. Czy masz wgrany Cm / MIUI / STOCK to nie wazne...bo i tak bedzie sie zamulal bo w porownaniu z mocnymi fonami czy tabletami ma malo ramu... zmsprawdzone w praktyce i stwierdzone wielokrotnie. Zbyt malo ramu jest dostepnego z tycg 512mb bo w sumie 512 to malo na androida.

Pytanie..komu bedzie sie chcialo? Mi i innym userom bo sa ludzie ktorzy zmieniaja czesto fony lub kupuja nastepne i maja po kilka.

Wysłano z Samsung Galaxy S GT-I9000 z użyciem Tapatalk

Muli na co dzień? No chyba jednak nie, od kiedy mam telefon nie wiem co to zamulanie w telefonie. Przy normalnym użytkowaniu ten telefon zapewnia 100% komfort. I uprzedzę Twoje pytanie - tak bawiłem się dualcorami.


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#152 OFFLINE   mat01

  • 833 postów
  • Telefon:Nexus 4

  • Firmware:CM 11

Napisano 28 grudzień 2011 - 12:46

mibo

no jak masz te telefony co przy profilu to sie nie dziwie, jak nie masz co robic z pieniedzmi to kupujesz i 10 fonow i zmieniasz co roku, ale mi jeszcze dlugo wystarczy czolowy jednojajowiec

a co do ramu to.... po cholere ma byc wolnego 500 RAMu np? to nie windows, niewykorzystany ram to bezuzyteczny ram w androidzie

#153 OFFLINE   yeys

  • 122 postów
  • Telefon:Galaxy Nexus

  • Skąd:Kalisz

  • Firmware:Stock JB 4.1.1

Napisano 28 grudzień 2011 - 14:46

lo juz sgs ma poltora roku i straszna staroc do wyrzucenia, bo wstyd nawet takie cos wyciagac z kieszeni w autobusie. 2k za telefon co 18 miesiecy bo android zle zoptymalizowany ? lol to dopiero magia, lepsza niz uczenie uzytkownikow odpowiedniego chwycenia zeby nie spadl zasieg. prawde mowiac to samsung jest nam winny ics, bo jw1 dopiero niezle rozkrecil ten telefon a przeciez to i tak nie jest jego max. mibo niezle sie dajesz rolowac tym andkiem, ma to sens jak kupowanie tabletu za prawie 3k bez modulu 3G:facepalm:

eh, pustaczek troche jestes. niby student a tak sie dajesz robic w karolka. nie od dzis wiadomo, ze wiedza i inteligencja nie ida ze soba w parze

Użytkownik yeys edytował ten post 28 grudzień 2011 - 20:46

LG GT 540 > Samsung Galaxy S > Samsung Galaxy Nexus JB 4.1.1

#154 OFFLINE   mat01

  • 833 postów
  • Telefon:Nexus 4

  • Firmware:CM 11

Napisano 28 grudzień 2011 - 15:25

Galaxy S And Tab Getting “Value Pack” Instead Of Ice Cream Sandwich? | xda-developers

taka troszke lipa

#155 OFFLINE   xManyx

  • 1011 postów
  • Telefon:iPhone 5

  • Skąd:Pionki

  • Firmware:iOS 8.1

Napisano 28 grudzień 2011 - 16:13

NIe rozumiem samsunga

Po cholere oni tam na siłę chcą wpakować tego touchwiza ? Użytkownicy tego telefonu na 100% nie będą zadowoleni z "Value Pack" który ma dać tylko kilka funkcji z ICS
Najlepiej by było wypuścić czystego ICS dla Eski ale po co ... lepiej zaśmiecić go i tak ohydnym TW
HTC Wildfire -> Samsung Galaxy Ace -> Samsung Galaxy S -> LG L9 -> Sony Xperia P -> Lg L9 -> iPhone 4 -> Samsung Galaxy S3 ->iPhone 4S -> LG G3S -> LG G3 -> iPhone 5

#156 OFFLINE   IceMan_

  • 353 postów
  • Telefon:Galaxy S 4

  • Tablet:ASUS Transformer TF101G 3G

  • Skąd:Z sieci

  • Firmware:XXUBMEA

Napisano 28 grudzień 2011 - 19:13

@up, ale nie rozumiesz, że każdy telefon Samsunga musi mieć jego nakładkę? Bo wkońcu to jest stock...
Jedynie Nexusy nie mają nakładek żadnych.

Transformer - Tapatalk

Zapraszam - KLIK i KLIK


#157 OFFLINE   k4z1k

  • 140 postów
  • Telefon:i9000

Napisano 28 grudzień 2011 - 19:14

@xManyx: dokładnie, ICS jest perfekcyjny pod względem wizualnym. Spokojnie mogli by wypuścić aktualizacje bez tej badziewnej nakładki i było by dobrze. Rozumiem, że na Andku 1.6, 2.1,2.2 nakładki były potrzebne, żeby przyciągnąć klientów i udoskonalić system. Ale teraz gdy Google dopracowało ICS mija się to z celem. :)

#158 OFFLINE   IceMan_

  • 353 postów
  • Telefon:Galaxy S 4

  • Tablet:ASUS Transformer TF101G 3G

  • Skąd:Z sieci

  • Firmware:XXUBMEA

Napisano 28 grudzień 2011 - 19:20

@up, też mi się tak wydaję. ICS naprawdę ładnie wygląda, mi się osobiście bardzo podoba.

Transformer - Tapatalk

Zapraszam - KLIK i KLIK


#159 OFFLINE   mibo6666

  • 5239 postów
  • Telefon:SGS3 | SGS1 | iP4 |LG540

  • Tablet:Lenovo Yoga 13 Core i7, 8Gb RAM, 256Gb SSD

  • Skąd:Sz-n

  • Firmware:4.0.3 | 5.1 | 2.2 | 6.5 | 4.0.3

Napisano 28 grudzień 2011 - 19:45

lo juz sgs ma poltora roku i straszna staroc do wyrzucenia, bo wstyd nawet takie cos wyciagac z kieszeni w autobusie. 2k za telefon co 18 miesiecy bo android zle zoptymalizowany ? lol to dopiero magia, lepsza niz uczenie uzytkownikow odpowiedniego chwycenia zeby nie spadl zasieg. prawde mowiac to samsung jest nam winny ics, bo jw1 dopiero niezle rozkrecil ten telefon a przeciez to i tak nie jest jego max. mibo niezle sie dajesz rolowac tym andkiem, ma to sens jak kupowanie tabletu za prawie 3k bez modulu 3G:facepalm:


@up OffTop
...i o modemie 3G i jego przydatnosci mowi osoba ktora nie ma tabletu i prawdopodobnie nie miala nawet doczynienia z takim urzadzeniem dluzej niz 24h ...ba dluzej niz na polce w sklepie. Do rzeczy....troche argumentow merytorycznych trzeba podac bo paplac kazdy moze mowiac ,ze cos jest "beeee"....
TF Prime nie ma modulu 3g bo jest totalnie zbedny. Mam TF101G w ktorym uzywalem przez pierwszy miesiac ten modul po czym uznalem za bezsens taszczenie 2 abonamentow. Teraz mam jeden abo + duzy pakiet i do tego telefon ktory w okolo 2-3 sekundy generuje hotspota czyli dostep do internetu kiedy chce i jak chce. Do tego mieszkam w miescie gdzie mam dostep do wifi w ...pracy / uczelni czy w domu. A poza domem mam hotspot w fonie? Nie widze sensu modulu 3 g w tablecie... nawet apple sprzedaje mniej tabow z 3g niz WiFi only bo to zbedny gadget. Teraz kazdy ma smartfona z netem i potencjalny hotspot.... ehhh te ograniczenie umyslowe i dalej uwazanie ,ze zyjemy w erze nokii 3310 ktora nie miala mozliwosci tetheringu.

NA TEMAT:
Najnowsze wiesci donosza ,ze samsung wyda Value Packa czyli aktualizacje dla SGS1 ktora poprawi pare rzeczy. Nie bedzie to ICS ale poprawka polepszajaca interface/ ui i upodabniajace je do ics. Do tego dojdzie lepsze zarzadzanie taskami etc. Jednak najprawdopodobnie nie bedzid to ICS tylko GB czyli fuszerka..... cos jak poprawki dla fonow ktore nie dostaly updatu samsunga do bady OS 2.0. Jezeli sie to potwierdzi to niech samsung spada na drzewo bo kaszana sie nie zadewole....



Wysłano z Samsung Galaxy S GT-I9000 z użyciem Tapatalk

Użytkownik mibo6666 edytował ten post 28 grudzień 2011 - 20:25


#160 OFFLINE   mmadej

  • 75 postów
  • Telefon:Samsung Note 2 | LG G2

  • Skąd:Kraków

  • Firmware:XXUFNI2 | 20h-EUR-XX

Napisano 28 grudzień 2011 - 19:59

Moim zdaniem będzie to raczej okrojony ICS a nie podrasowany GB. Łatwiej jest wyrzucić z systemu niektóre funkcjonalności (tak jak na przykład teraz mamy gingerbread, ale bez domyślnie włączonej obsługi SIPa) niż portować wstecznie nowy kod. Czyli można spodziewać się, że wypuszczą coś na bazie 4.0-z nowym kernelem i bibliotekami systemowymi, ale z funkcjami i wyglądem bliższym 2.3 niż czystemu 4.0.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk