Witam wszystkich czytelników!
Posiadasz telefon marki Huawei P9 lub P8? Wygiął Ci się telefon? Zająłem się sprawą!
Jestem osobą trzecią, nie poszkodowaną lecz kierującą daną sprawą.
Zaczęliśmy sprawę drążyć głębiej sprawę w drugiej połowie stycznia. Złożyliśmy wniosek do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta, który zapoznał się dokładnie z faktem oraz jest gotów zgłosić sprawę do UrząduOchrony Konkurencji i Konsumentów .
Sprawa ma dotyczyć wszystkich poszkodowanych, ponieważ Rzecznik uważa problem za błąd w konstrukcji, tak jak to było z Samsungiem Note 7ubiegłego roku.
Proszę więc o kontakt u mnie na prywatnej wiadomości, lub drogą e-mailową: adbucz00@gmail.com
"Rzecznik zapoznał się z opiniami innych użytkowników urządzeń P8 i P9 Lite. Problem wyginania sięobudowy w czasie ladowania wystepuje bardzo często i można domniemywać, że nie jest to uszkodzenie mechaniczne... lecz wada tkwiąca w towarze, powstała na etapie projektowania i produkcji. Z cytowanych opinii użytkowników (wybranych wyrywkowo) wynika że problem z obudowami P8 i P9 Lite jest Państwu doskonale znany...w związku z powyższym prosze o podanie liczby zgłoszeń konsumentów Państwa serwisów z reklamacją wygiętych obudów w urządzeniach P8 i P9 Lite.
W oparciu o Państwa opinię z uwagi na dużą ilość podanych reklamacji Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Ostródzie wystąpi do UOKiK z prośba o zajęcie się sprawą."
Proszę o podpięcie tematu!