Skocz do zawartości

Potrzebujemy Ciebie! Weź udział w rekrutacji do redakcji Android.com.pl!

lichak

Digital Care

Rozwiązany

lichak   
Otrzymana reputacja: 1
lichak

Witam
Przyszedł do mnie telefon, z ,,serwis wyświetlacza". Szkło niby jak nowe, ale za razem wiele wad, odstaje od ramek, słuchawka uszkodzona, złącze USB również, dioda LED nie działa, wcześniej wszystko to działało. Zadzwoniłem tam gdzie zgłaszałem szkodę, odesłali mnie do salonu plusa, stamtąd do bok@plus.pl. a bok odpowie do 30 dni. Nie mam z tym pretensji do plusa, tylko do serwisu, który naprawiał, zastanawia mnie tylko co kolejnym razem mi uszkodzą. zaufania nie mam już żadnego do Digital Care.
Oczekuje propozycji co robić z tym faktem, czekać na BOK czy podejmować inne działania?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
franc76   
Otrzymana reputacja: 0
franc76

Również chciałem przestrzec przed ubezpieczycielem Digtal Care . 
Od momentu odebrania telefonu przez kuriera przysłanego przez Digital Care  do dzisiaj minęło 47 dni. 
Nikt z obsługi chce odpowiedzieć kiedy będzie zwrócony naprawiony telefon. 
Po zaakceptowaniu telefonu do naprawy  firma zażyczyła sobie dodatkowej opłaty za wymianę głośnika i obudowy, chodź te nie były uszkodzone co zostało  potwierdzone w  autoryzowanym serwisie. 
Przestrzegam wszystkich przed wykupywaniem ubezpieczenia w firmie Digital Care. 
Może warto aby wszystkie pokrzywdzone osoby zainteresowały się jakąś zbiorową skargą lub pozwem.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×