Cześć,
Mam następujący problem - nie mogę pobierać danych ze sklepu google na danych komórkowych, jak tylko włączę WiFi wszystko działa i aplikacje, które czekają na instalacje w momencie zaczynają się instalować/aktualizować. Proszę pilnie o pomoc gdyż nie chcę robić wipe.
Wskazówki "utudniające" pomoc:
1. czyściłem dane sklepu play i usług google, menedżera pobierania i MTP host, google services framework
2. wszystkie apki/procesy, które miałem wyłączone package disablerem ponownie włączyłem (myślałem, że tam coś zakłóca proces)
3. w ustawieniach sklepu w automatycznych(sic!) aktualizacjach mam zaznaczoną opcję "nie aktualizuj" ale wcześniej też tak było i działało pobieranie (z resztą ta opcja nie dotyczy mojego problemu bo chodzi o automatyczną aktualizację).
4. limit pobierania danych mam ustawiony na 6 GB, a do tej pory na danych komórkowych wykorzystałem 3,2 GB
5. ponownie przesłałem wiadomość konfiguracyjną internetu/mms itd od swojego operatora i zainstalowałem ustawienia
6. w ustawieniach połączeń mam ograniczone "dane w tle" dla poszczególnych aplikacji, ale przy tych samych ustawieniach wszystko dotychczas działało (i to chyba i tak nie ma wpływu bo chodzi o dane w tle)
7. robiłem miękki reset telefonu
8. ustawienia siecki komrókowej 2g/3g/lte - roaming danych (podczas roamingu danych połącz z usługami danych) - jestem w Play 😉
9. ktoś na jakimś forum napisał, że polecasprawdzić czy jest prawidłowo ustawiona data w telefonie i czy jest włączona opcja automatycznej aktualizacji tej datybo wtedy Sklep nie działa - też się dostosowałem. Myślałem, że ten punkt własnie rozwiąże sytuacje bo od zmiany czasu na letni coś nagle się posrało.
Nie przypominam sobie bym zrobił cokolwiek specyficznego w ustawieniach telefonu, że nagle nie działa pobieranie aplikacji na danych komórkowych