Skocz do zawartości

Potrzebujemy Ciebie! Weź udział w rekrutacji do redakcji Android.com.pl!

gobi1981

Mate 9 - reklamacje / gwarancja

Rozwiązany

gobi1981   
Otrzymana reputacja: 53
gobi1981

Pytanie jest tylko jedno jeżeli oddam na serwis a niestety już upłynęły te 3 miesiące na wymianę telefonu to czy serwis nie będzie mi trzymał telefonu 14 dni to raz a dwa skoro jest zgłaszany taki błąd i ma go każdy telefon to jaki jest sens wymiany na nowy? Przecież i tak będzie miał taką samą wadę. Ciekawe co jest winą bo mi już te 3 miesiące minęły i chętnie bym zgłosił się do serwisu ale boję się, że mi go rozkręcą i będą grzebali.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
marcin060992   
Otrzymana reputacja: 37
marcin060992

ja podjade może w weekend i oddam mój na "niezgodność towaru z umową" i będę żądał zwrotu gotówki. 

w moim też juz mineło te 3 miesiące ale w ramach tych 3 miesiący jak oddałem to wymienili na nowy

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
hanskie   
Otrzymana reputacja: 75
hanskie

Słuchajcie. Sprawa wygląda tak, że oddajecie do serwisu a oni z uwagi na fakt że nie mają części i telefonów dają wam kwit wymiany sprzętu na nowy. Z tym kwitem i telefonem idziecie do sklepu i tam go wymieniacie.
Po tej wymianie przysługuje ponownie 3 miesiące na wymianę sprzętu, gdyż HUAWEI wam go nie wymienił tylko sklep. Z automatu w aplikacji telefonu pojawia się nowy termin trzymiesięczny ale to jest mało istotne.
Oddajecie kiedy chcecie ... nawet za rok jako niezgodność towaru z umową do sklepu i te 3 miesiące nie mają tu żadnego znaczenia. Po co wymieniać telefon na egzemplarz z tą samą wadą ?

Byłem w serwisie Huawei w Katowicach i Pan mi powiedział, że nie ma opcji wyłączania czegokolwiek w telefonie (żyroskopu kompasu itp). Oni tylko wymieniają części lub telefony. Potwierdził, że jedyna opcja to zwrot do sklepu.Pisanie maili, rozmowa na infolinii nie ma znaczenia bo tam nie ma partnerów do dyskusji - to też potwierdził.
Trzeba oddać i czekać na samsunga s8.. Reaktywuję mojego nieśmiertelnego Samsunga note II i tyle  .

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
marcin060992   
Otrzymana reputacja: 37
marcin060992

Dobra wszystko rozumiem ale mój telefon był kupiony w xkom. A jak oddałem do serwisu to mi serwis wymienił bezpośrednio na nowy. Nigdzie do sklepu nie musiałem iść. I co teraz?

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
hanskie   
Otrzymana reputacja: 75
hanskie

@marcin060992

Mój był z RTV Euro AGD gwoli ścisłości :-) ale wydaje mi się, że w twoim wypadku oddajesz chyba tez do sklepu ? Musisz mieć tylko kwit wymiany z serwisu autoryzowanego i sprawa jest czysta.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
mobopx   
Otrzymana reputacja: 2469
mobopx

@marcin060992

@hanskie

 

zaczynamy odbiegać od tematu, więc wydzieliłem posty. dot. tylko gwarancji / reklamacj

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
hanskie   
Otrzymana reputacja: 75
hanskie

To nie jest odbieganie od tematu tylko konkluzja i zamknięcie tematu wadliwego GPSA :-)

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
unguis   
Otrzymana reputacja: 34
unguis

Rozmawiałem na ten temat w sklepie X-Kom. Nie ma znaczenia (podobno) to w jaki sposób reklamujecie telefon - czy przez serwis czy przez sklep. Za pierwszym razem prawdopodobnie dostaniemy nową sztukę telefonu lub (rzekomo) telefon zostanie naprawiony. Za drugim razem można domagać się zwrotu pieniędzy. W takim przypadku serwis Huawei wystawia voucher na nowy telefon do zrealizowania w sklepie, w którym się telefon nabyło. Tak mi powiedzieli w X-Komie Gliwice. Voucher pewnie trzeba od razu zrealizować, więc raczej S8 nie wchodzi w grę.

Edytowane przez unguis
  • Lubię to! 1

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
marcin060992   
Otrzymana reputacja: 37
marcin060992

@unguis wiec tak muszę zrobić. tylko że to zły okres na wymiane telefonu wiadomo dlaczego. 

ale jak teraz tego nie zrobię to też się boję że za jakiś czas zaczną grzebać w telefonach i nie będzie możliwości dostania zwrotu kasy

dodana zawartość

a jaki telefon proponujecie w zamian za m9?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
mobopx   
Otrzymana reputacja: 2469
mobopx
1 godzinę temu, hanskie napisał:

To nie jest odbieganie od tematu tylko konkluzja i zamknięcie tematu wadliwego GPSA :-)

W wydzielonych postach nie ma ani słowa o GPSie, a zamknięcie tematu wadliwego GPSa nastąpi nieprędko... o ile w ogóle ;)

Utrzymajmy jakiś porządek to o wiele przyjemniej będzie się dyskutowało :)

 

 

  • Lubię to! 1

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×