Zanim rzuciłem studia i poświęciłem się ambitnemu zadaniu przepuszczenia przez telefon wszystkich wersji z Meizufans, postanowiłem zanieść go do małego serwisu niedaleko mojej uczelni. Może akurat, pomyślałem. Zostawiłem sprzęt dziś rano i przed godziną 16 dostałem informację, że telefon jest do odebrania i działa.
Na miejscu zapytałem pana, czy może mi powiedzieć jak to zrobili, bo ja próbowałem wszystkiego i nic. On mi na to "Nie bardzo...". Wyciągnąłem z niego tylko tyle, że nie była to standardowa metoda szukania pasującego systemu. Wgrany jest Flyme 5 G, ale pan nie polecał aktualizować (czyli system musiał być wprowadzony sztucznie do urządzenia). Ponadto zauważyłem, że przy włączaniu urządzenia na ekranie loga Meizu, na samym dole widnieje znany mi już drobny napis Fastboot. Sklep Play nie jest zainstalowany i jeszcze nie próbowałem tego robić. Potrzebne mi aplikacje łatwo ściągnąłem ze stron producentów omijając tym samym Sklep Play. Poza tym wszystko z telefonem w porządku.
Chciałbym zakończyć ten temat jakimś sposobem rozwiązania problemu, ale są to ściśle strzeżone arkana, których nie dane mi było poznać.
Dzięki Tymcio, że nie byłem sam w tym temacie. 🙂 Samo zainteresowanie i chęć pomocy to już pomoc.