• 0
Lindwurm

Failed to boot download mode

Pytanie

Czy jest szansa jeszcze na uratowanie telefonu.

 

Failed to boot download mode

Press volume up or down to back to menu

 

This build is for development purposes only itd...

 

Dodam iż system po restarcie nie wstał, a w bootloader raptem pojawiło się ***Software status Modified**,

wykonałem wipe data i też nic nie pomogło, telefon się nie uruchamia, ciągły restart na logu HTC, download mode nie dział,

telefon jest ***Locked*** oraz ***S-ON***

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Jest szansa , pamiętasz jaką miałeś wersje oprogramowania?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Poprzednią wersją było 0PJAIMG_HIMA_UHL_M60_SENSE70_MR_TMO_PL_3.35.118.12_Radio_01.01_U11440792_93.00.51117G_F_release_464313_signed.zip

ale 25 lutego zaktualizował się do Nougata o numerze aktualizacji 4.16.118.3, więc jak dobrze rozumuję to wersją oprogramowania będzie  ten numer 4.16.118.3,

dodam iż cid to cid_t-mob009, a tak w ogóle @mutasek24 dzięki za odpowiedź.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

@Lindwurm

Wiec tak, poszukaj (najlepiej na XDA) firmware w wersji 4.16.118.3 ( lub pliki OTA/rozpakujesz na kompie/ i znajdziesz katalog "firmware"), następnie wyciągasz plik " hosd.img "/wrzucasz do katalogu adb/fastboot na kompie/ podłączasz telefon/tryb bootloader mode /otwierasz CMD/ i flashujesz komendą

fastboot flash hosd hosd.img

Jesli to nie pomoże to raczej pozostanie serwis...

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Wielkie dzięki @mutasek24 za kolejną odpowiedź :), mam tylko jeszcze jedno jak na razie pytanie czy to musi koniecznie być dokładnie ten firmware 4.16.118.3 , ze starszego 3.35.118.12  nie może być,

bo jak na razie na chwilę obecną to nigdzie nie ma tego najnowszego, albo jeszcze nie znalazłem, a dodam iż szukałem już prawie wszędzie. 

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Spróbuj..;)

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Dzięki a pomoc, na XDA dostałem odpowiedź iż padło NAND, naprawa możliwa jedynie w serwisie,

więc telefon wysłany na gwarancji do naprawy, zobaczymy co zrobią.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

 

Wymienią płytę główną. U mnie była dokładnie ta sama historia i tak samo się zakończyła. Na plus dodam, że nie widać żadnych śladów ingerencji we wnętrze tel. (a tego się obawiałem, czytając opinie o Regeneris) oraz fakt bardzo szybkiej naprawy. 

Zresztą, teraz to już nie Regeneris tylko CTDI :-)

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.