@MarcinMX oto moja diagnoza z Regenersis:
Usunięcie zgłaszanej usterki wymagało wymiany płyty głównej urządzenia oraz innych części, wymienionych na liście poniżej. Procedura wymiany płyty głównej dla marki Samsung nie jest związana ze zmianą numeru IMEI / SN – pozostają one takie same jak dotychczas.
Po naprawie przetestowaliśmy urządzenie, zgodnie z normami Producenta, pod kątem zgłaszanych usterek i kluczowych funkcji. Parametry techniczne spełniają normy, określone w specyfikacji.
Lista wymienionych części:
A/S ASSY-PBA MAIN(COMM),SM-G930F/M32;
A/S-TAPE BACK GLASS;
ASSY SPEAKER-SM-G930F;1612,3MM,1.2W,1.5W
AUDIO-RECEIVER;110DB,2.2,SWB WATERPROOF,
MEA ETC-CS,IF SUB PBA;SM-G930F;SM-G930F,
PROTECTOR VINYL-FOR SHIPMENT;
Sporo bebechów wymienili:) Telefon jutro u mnie.