Cześć!
Opisze swój problem zaczynając od momentu zakupu telefonu. Telefon kupiłem w punkcie Plusa. Sprzedawca zapewnił mnie, że telefon jest sprawny, no bo po co miałby kłamać. Gdy wróciłem do domu zadowolony z zakupu, telefon nie chciał się włączyć (wyświetlało się logo lenovo i do razu czarny ekran.) Oddałem go na gwarancje. Po tygodniu telefon wróciłem z naprawy, zaś w dokumentacji widniał wpis, że oprogramowanie zostało zaktualizowane do najnowszego, telefon przeszedł testy - wszystko gra, piko belo. I tu się pojawia problem - telefon odebrałem w piątek, lecz na drugi dzień, czyli w sobotę zauważyłem problemy. Aplikacja usługi google przestawała działać. Później podczas korzystania z youtube'a telefon się wyłączył i nie chciał włączyć (zatrzymywał się na logo lenovo.) Zrobiłem wipe data w recovery - telefon działa. Lecz dziś przestały się włączać niektóre aplikacje (odtwarzacz, flipboard). Odinstalowanie ich i ponowne zainstalowanie nie pomogło więc spróbowałem wyłączyć i włączyć telefon. Lecz po ponownym włączeniu aplikacja interfejs przestała działać. No to kolejny wipe - po nim nie działają kontakty. Wyłączyłem telefon i teraz telefon włącza się w trybie fastboot. Kombinacja klawiszy do włączania recovery nie działa - tzn. pokazuje się czarny ekran i zapala się dioda powiadomień. Proszę o jakąkolwiek pomoc. Nie zabrałem pudełka z kartą gwarancyjną z domu rodzinnego więc nie mogę oddać go do punktu PLusa, poza tym nie mam ochoty czekać na telefon kolejny tydzień bądź dłużej.
PS. tryb debugowania jest włączony w trybie fastboot mogę rebootować telefon z poziomu komputera.
Pozdrawiam, Szymek.