Nic nie pomaga, nawet drugi raz Factory Reset, cały czas to samo...usuwanie konta Google, nowe konto Google, reset ustawień sklepu, reset usług itp...i dalej nic...doczytałem gdzieś, że czasami sklep Google musi się "namyśleć" dopiero po jakimś czasie, pojawiają się te aplikacje, ale no...nigdy nie miałem takiego problemu i nie wiem jak to ugryźć...
Zaktualizowałbym jeszcze Androida do wersji 7 ale...przeczytałem tutaj, na forum cały temat i...z tego co widzę, problemów dużo, a jak na tą chwilę to, z jednym poradzić sobie nie mogę 🙂
Pozdrawiam.
Ok, poradziłem sobie, zaznaczając w opcjach sklepu, żeby aktualizował tylko przez WI-FI, w sumie, dla mnie to bez różnicy, ale działa 🙂
Mama jeszcze pytanie odnośnie aktualizacji do Android 7 - aktualna wersja softu to EVA-L09C09B141, tel. z PLAY, czy to jest brandowany soft ? bo, jak na tą chwilę nie dostałem info. o aktualizacjach, ale zawsze mogę to ręcznie zrobić...
Pozdrawiam.