Skocz do zawartości

Potrzebujemy Ciebie! Weź udział w rekrutacji do redakcji Android.com.pl!

samson09

Nabity Knox a gwarancja.

Rozwiązany

samson09   
Otrzymana reputacja: 26
samson09

Tak się zastanawiam jak to jest z gwarancją. Teoretycznie note 5 w Europie nie wyszedł więc gwarancji nie ma. Są sklepy jak mycasio.pl, które mają podpisaną jakąś tam umowę z serwisem i pewnie za wszystkie naprawy im płacą. Więc pytanie czy serwis w takim wypadku patrzy na nabitą flagę czy nie. Kusi mnie sprawdzenie kilku custom romów i kerneli, które lepiej optymalizują baterie. Może ktoś miał taką sytuacje? 

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
somebody101   
Otrzymana reputacja: 943
somebody101

@samson09

 

Jak sam zauważyłeś masz gwarancję serwisowa a nie producenta. A serwisowa słynie z tego że reklamację w większości są odrzucane. Możesz być pewny że pierwsze co zrobią to sprawdza knoxa. O ile w autoryzowanych serwisach czasem z knoxem naprawia, tak tu nie ma najmniejszej szansy na to.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Artur35   
Otrzymana reputacja: 879
Artur35

Potwierdzam, procedura jest taka jak Kolega wyżej opisał. Musisz się wstrzymać od doświadczeń jeśli chcesz zachować gwarancję.

  • Lubię to! 1

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×