Witam,
bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. W telefonie miałem aktywowaną Blokadę ponownej aktywacji. Zapomniałem, że taka opcja jest włączona w moim telefonie i poprzez stronę konta samsung usunąłem moje konto samsung jakie było podpięte pod telefon i tą blokadę.
Przy próbie zrobienia resetu telefonu do ustawień fabrycznych telefon prosi o dane do logowania na konto samsung. Przy wpisaniu danych z mojego kota wyskakuje błąd logowania.
Spróbowałem założyć ponownie konto samsung z tym samym adresem email i ponownie połączyć go z telefonem lecz przy wpisaniu danych już nie pojawia się komunikat błędu ale nie można zrobić dalej ustawień fabrycznych i nie można odznaczyć w opcjach bezpieczeństwa Blokady ponownej aktywacji. Po wpisaniu danych do logowania okno się zamyka i ponownie wyświetla i tak na okrągło. Telefon jest z sieci Plus brandowany.
Bardzo proszę o informację co zrobić w tej sytuacji ponieważ chciałbym przywrócić telefon do ustawień fabrycznych i zdjąć to zabezpieczenie.
Dziękuje za pomoc.