z przykrością muszę napisać, żemoj OP3T poblisko6 miesiącach zdechł. W tympoście opisze swoje doświadczenia z supportem orazserwisem zewnętrznym..
Urządzenie zatrzymuje się na komunikacietzw “Unlocked Bootloader Warning” (mam odblokowany bootloader), Wraz z wyświetleniem tego komunikatunastępuje całkowite odcięcie urządzenia - ,brak diody ładowania mimo podłączenia do ładowania, brak reakcji na przyciski fizycznie(można jedynie wyłączyć przy czym defacto urządzenie się nie wyłącza, bo po dłuższym czasie od odłączenia od ładowarki następuję całkowite rozładowanie baterii (komunikat o rozładowaniu poniżej progu), następnie trzeba ponownie telefon podłączyć pod ładowarkę igdyjuż się naładuje do poziomu umożliwiającego uruchomienie to znowuupojawia sie screen zUnlocked bootloader Warning i cykl się powtarza. Prawdopodobnie jakiś problem z pamięcią
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sesja zdalna zgodnie z moimi przypuszczeniami na niewiele się zdała, gdyż telefon nie komunikował się z PC (sprawdzane były różne porty usb, posiadam też dodatkowe przewody usb c). Nie mniej należy dobrze ocenić taką formę supportu producenta- na pewno pomoże mniej doświadczonym userom przywrócić do życiazbrickowany telefon zaoszczędzając sobie oraz innym czas nalekturęforum. Na założonym numerze RMA zwróciłem sięo naprawę poprzez serwis zewnętrzny, w niedzielę potwierdziłem adres w celu przekazania informacji kurierowi, w poniedziałek kurier odebrał urządzenie, a w piątek tego samego tygodnia telefon wrócił do mnie skutecznie naprawiony. Tym samym należy dobrze ocenić serwis CTDI (REGENERSIS) za szybko przeprocesowaną naprawę. Co się zepsuło? Z protokołu wynika, że
- wymieniona została odbudowa (aluminiowe body)
- software przywrocony został do pierwotnych ustawień (oddałem telefon z odblokowanym bootloaderem, rootem i custom kernelem) - chociażby tylko ze względu na to np. u Samsunga gwarancja byłababy z góry anulowana. Ogromny plus.
Ciężko jednoznacznie stwierdzić co było bezpośrednią przyczyną usterki. Moim zdaniem problem mógł tkwić w awarii przycisków fizycznych (element obudowy). Najważniejsze jest chyba to, że błędne były moje przypuszczenia, że padło mobo (całe szczęście! - ten model byłby dla mnie skreślony). Istotne jest też to, że taka usterka raczej nie powaliłaby kosztorysem przy ewentualnej odpłatnej naprawie gdyby stało się to po zakończeniu gwarancji.