Witam wszystkich.jestem nowym uzytkownikiem tego forum i nowym posiadaczem smartwatcha samsung gear s3(zegarek nowy,nie uzywany).mam pewnien problem nie wiem czy z zegarkiem czy z telefonem,nigdzie w sieci nie znalazlem rozwiazania i przypadkiem natknalem sie na to forum wiec postanowilem sie zarejestrowac i napisac,byc moze ktos z was bedzie mogl mi pomoc....problem polega na tym ze nie moge sparowac telefonu z zegarkiem,aplikacja samsung gear bez problemu instaluje sie na telefonie,gdy wchodze w bluetooth,telefon widzi zegarek,wlaczam zatem w aplikacji samsung gear "wyszukaj gear" i po chwili szukania wyswietla sie komunikat ze nie widac zadnego uzadzenia gear i na tym koniec...wchodzac zas bezposrednio w bluetooth i po wyszukaniu zegarka daje opcie polacz i zegarek laczy sie z telefonem proszac o zaakceptowanie kodu,na telefonie tez pokazuje sie taka sama informacia,w obu przypadkach oczywiscie akceptuje i na zegarku pojawia sie komunikat...konfigurowanie,po dluzszej chwili wyskakuje komunikat "trwalo to dluzej niz oczekiwano,sprubowac jeszcze raz?(kazda kolejna proba konczy sie tak samo)probowalem sparowac zegarek z telefonem zony,ona ma huawaya,dzieje sie to samo...bardzo prosze o pomoc gdyz nie wiem co mam robic,czy zwrocic zegarek bo jest z nim cos nie tak?z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam wszystkich uzytkownikow forum.