ananiasz Witam, jak w temacie, od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem zegarka. muszę bardzo mocno przyciskać element ładujący do smartka. używam gumki aby dociskać ładowarkę. kupiłem nawet nową ale nadal jest problem, nie łapie i czasami zamiast ładować to się rozładowuje. czy ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam
sebawa Tak, miałem podobny problem. W ramach gwarancji wymieniono mi płytę główną.Wysłane z mojego SM-G950N przy użyciu Tapatalka
Mynia U mnie identyko . Coraz trudniej złapać polaczenie z ładowarką. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
bibik1 Mi niestety wymieniono z tego powodu płytę główną już dwa razy, jak gwarancja się skończy to kaput
sebawa @annaniaszOddawałem zegarek do Centrum Serwisowe LG Electronics Polska Sp z o o w Warszawie ul. Marynarska 21 dodana zawartość @bikbik1 Gwarancja liczy się 2 lata od daty wymiany płyty. Dostałem dodatkowy papier na to
komturek Ja niestety mam tak już z dwoma zegarkami, widać taka to ich przypadłość. Też trzeba będzie odesłać oba i przy okazji wymienić pasek.Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
gary1985 Witam.Wysyłaliście sami zegarek na gwarancje czy zamawialiście kuriera?Bo dziś chciałem zamówić kuriera ale dostałem komunikat że dla twojego produktu nie ma terminu .