Witam,
zakupiłem w sklepie Neonet Xperię M2 Aqua. Po jakimś czasie włożyłem do wody, telefon okazał się nieszczelny. W urządzeniu nic nie zostało uszkodzone, zrobiła się tylko plama pod wyświetlaczem.
Oddałem smartfona do oficjalnego serwisu Sony - w-support. Na bieżąco sprawdzałem postęp naprawy telefonu. Telefon mi przyjęto, w dokumentacji uszkodzeń załączyli screenshoot, na którym test wykazuje nieszczelność telefonu. Dodatkowo w uwagach napisali "drobne zarysowania". Telefon był w stanie idealnym, był dopiero kupiony, nie było na nim ani jednej rysy. Następnie napisali, że urządzenie czeka na wymianę płyty głównej, napisałem do nich e-maila z pytaniem czy wymieniają tylko płytę główną, czy całe urządzenie, po czym dostałem odpowiedź, że dostanę NOWY TELEFON. Później w dokumentacji napisali "Szanowny Kliencie, Naprawa urządzenia była niemożliwa. Zgodnie z warunkami gwarancji w urządzeniu wymieniono płytę główną. Informujemy, że urządzenie będzie objęte gwarancją przez pozostały czas oryginalnej gwarancji (24 miesiące od daty zakupu) lub przez dziewięćdziesiąt (90) dni od daty wymiany, zależnie od tego, który okres jest dłuższy." Zadzwoniłem do nich, by się upewnić, czy wymienili płytę czy samo urządzenie, powiedzieli mi, że wymienili tylko płytę główną. Zdziwiłem się, bo mi wyraźnie napisali, że dostanę nowy telefon. Po kilku dniach przyszedł telefon. Zapakowany był byle jak, opakowanie pobrudzone. Na ekranie mała rysa, której przedtem nie było, a pod wyświetlaczem plama - ślady zalania telefonu. Już nawet go nie wkładałem do wody, bo pewnie nadal nie jest szczelny. Dzwoniłem do nich, a oni, że telefonu nie da się naprawić, wymienili płytę główną, bo pewnie była zalana i telefon nie działał, a smartfon musi już być wodoszczelny. Urządzenie działało sprawnie, płyta na pewno nie była zalana.
Serwis przysłał mi telefon z dodatkową nową rysą na ekranie i nadal widocznymi skutkami zalania telefonu. Co robić w takim wypadku?