zoldyck Witam. Mój poprzedni telefon niestety przestał działać dlatego na szybko dostałam inny (jest to model KAZAM Trooper X55). Przywróciłam ustawienia fabryczne i telefon ogółem jest sprawny, ale nie mogę zainstalować żadnej aplikacji, ani wejść na sklep play. Nic nie mogę zrobić Kiedy wchodze na sklep play wyskakuje mi automatycznie informacja "dodaj konto google" -> dwie opcje istniejące bądź nowe. Wzięłam istniejące potem podałam wszystkie poprawne dane ale wyskoczyla mi informacja "Nie można się zalogować. Nie można nawiązać stałego połączenia z serwerem. Może to być tymczasowy problem lub urządzenie z systemem android może nie być przystosowane do usług transmisji danych. Jeśli problem dalej występuje, skontaktuj sie z dzialem obslugi klienta". Wybrałam potem opcje utworzenia nowego konta. Podałam imie i nazwisko, wybralam nazwe uzytkownika i oczywiscie wyskoczyla mi informacja zemoja nazwa uzytkownika jest niedostepna. opcja "sprobuj ponownie" jest wylaczona i mam jedyna opcje "pomin" Tak mam od wczorajszego wieczoru. Moj brat nie wie jak ma mi pomoc. ja za dwa dni jade do domu (mieszkam za granica mam karte sim zagraniczna z sieci O2) nie moge zadzwonic do zadnego operatora o konsultacje. Szukałam pomocy w internecie. Nie mam pojecia co idzie nie tak. bardzo prosze o pomoc potrzebujue telefonu czekam na wazna informacje w sprawie pracy na aplikacji whats aap i nie moge nie miec czynnego telefonu przez taki problem. prosze o pomoc blagam
dzidexx Whatsapp(i inne) możesz pobrać i zainstalować z apkmirror.com, bez k.google będzia działał, nie przywróci backupu. /Ustawienia, zabezpieczenia, zezwól na instalację z nieznanych źródeł/ K.g. - przez wifi próbowałaś? @zoldyck
zoldyck Nawet zaktualizowałam system. Przywróciłam ustawienia fabryczne. Teraz staram się pobrać ze strony apkmirror.com Whatsapp i mi nie idzie