Hej, miałem (mam?) podobną usterkę w swoim S7, wzięty z Orange - brak charakterystycznego "kilku".
Wybitnie mnie to irytowało, zwłaszcza, że przywiązuję sporą wagę do takich detali, jednakże ostatecznie zaniechałem sprawy.
Dwukrotnie oddawałem na gwarancję bezpośrednio do serwisu, jednak "praca przycisku mieści się w ustalonych przez producenta normach". Coś w ten deseń. Tyle, że u mnie występuje to w określonych warunkach - była zima, więc początkowo myślałem, że ma to jakiś związek z temperaturą, jednakże wychodzi na to, że przyczyną jest wilgoć - przypuszczam, że uszczelka, która zapewne znajduje się pod przyciskiem jest nie do końca dobrze założona i po dostaniu się wilgoci tak jakby blokuje przycisk, który u mnie zaczyna się "wyślizgiwać" - jakbym wpuścił smaru między przycisk a ramkę(często zdarzało mi się chodzić z telefonem w deszczu). Teraz, gdy mamy dużo słońca i temperatura też jest wyższa, jest to o wiele mniej odczuwalne. Niby mógłbym próbować coś wskórać, ale nie mam ani czasu, ani ochoty przebijać się przez pół miasta, nie mając pewności, że cokolwiek uda mi się załatwić. Można próbować składać pisemne reklamacje, powołując się na kodeks cywilny (zawsze inaczej na to patrzą), ale ostetecznie dwa lata gwarancji są, a i ślad u nich w systemie również, więc jak się schrzani na amen to będę się martwić.