RufleX Witam, zastanawiam się jak ugryźć sprawę z moim egzemplarzem S7 Edge mianowicie telefon spadł mi w wyniku czego powstało pęknięcie które ma 3 cm na tyle telefonu i znajduje się z lewej górnej strony jednak nie było żadnych problemów technicznych więc olałem sprawę. Po ok 3 miesiącach zauważyłem różową linię na wyświetlaczu jednak nie jest ona taka jak pozostałe ma szerokość 1 px i wywołać ją mogę przez naciśnięcie liter NG w logu z przodu telefonu, nie jest ona stała wystarczy nacisnąć na litery i znika za każdym razem, sama z siebie też się nie pokazuje tylko w momencie naciśnięcia. Jak może się zachować serwis w tym przypadku bo szkoda odsyłać telefon jeśli wiem że z góry go nie wezmą na gwarancję. Pozdrawiam RufleX
RufleX Też zastanawiałem się nad opcją lekki przekręt tzn moja sztuka nigdy nie trzymała baterii tak jak powinna(10h ponowne ładowanie 2h sot max 3h w nocy xeo/prt bez apek ogólnie zawsze porównywalne wyniki) często też nagrzewała się do stopnia takiego że nie dało się jej chwycić do ręki i w wyniku tego kiedyś go po prostu upuściłem a różowa linia jest spowodowana przegrzewaniem się telefonu (fabryczny problem z zimnym lutem przy zbyt wysokiej temperaturze dlatego pomaga dociśnięcie). teoretycznie może przejść a praktycznie ciężkie do uznania i pewnie wcisną moją historię między bajki. GPS + Dane + Ładowarka samochodowa i poparzenia gotowe 😃
artgg @adtech84Dzięki za odpowiedzi Panowie. Gdzie w wawie byłeś z tym? Ile trwała naprawa/wymiana? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
mateusz1807 Wymień odpłatnie tył w autoryzowanym serwisie żeby zachować gwarancję, o problemie z paskiem nic nie wspominaj, najlepiej jakby go nie było na ekranie w momencie zgłaszania usterki.Po jakimś czasiezgłoś (możesz nawet do innego serwisu) wadę ekranu. To chyba najtańsza opcja na poradzenie sobie z tym. Wymiana samego tyło to chyba coś około 200 zł, możliwe że od razu wymienią Ci też baterię. Chyba że w ogóle nie masz gwarancji, to wtedy już nie ma o czym mówić.
adtech84 @artggJa byłem w Katowicach ale w Warszawie najlepiej przeprowadzać naprawy w Samsung Service PlazaWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
RufleX Finalnie nie dojechałem jeszcze do serwisu, zbyt wiele spraw na głowie ale dzwoniąc do serwisu powiedzieli że jest szansa właśnie tak to zrobić.
dziubek123 Mi telefon nie upadł, a czerwona kreska się pojawiła. Ktoś czytałem w nagłówkach w Google że to jakiś znany problem. Czy mogą mi robić problemy z gwarancją? Uzupełnienie: Zobaczyłem na Youtube że wystarczy ponaciskać przy przedniej kamerze i problem znika, u mnie się udało, ciekawe na jak długo? Niemniej jednak wyślę go na gwarancji.
Artii89 U mnie też tac było raz nie, byłem w serwisie i pokazałem im, że jak biorę belkę z góry między logo Samsung, a kamera przednią pasek się pojawia, pasek tylko mrygnal i powiedział, ekran do wymiany, nie mieli na miejscu więc zamówili i wymienili z baterią Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
ginger I mnie niestety dotknęło. Jakoś 3 miesiące temu uderzyłem delikatnie plecki i jest ukruszenie, parę dni temu pojawił się różowy pasek. Zadzwonię dziś do serwisu i zobaczę co powiedzą. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
kafarszczak Jak z tą sytuacją pękniętej szybki?, ja mam lekką kreskę od pęknięcia na ekranie, mało widoczną, oraz tą różową pionową kreskę, planuje oddać na gwarancje co wy na to ? są jakieś szanse ?