Witam.
Mam 2 pytania
1. Czy z odblokowanym bootloaderem przyjmą p8 litea na gwarancji? Uszkodzenie nie jest softwarowe prawdopodobnie,Ktoś może oddawał na gwarancje i podzieli sie swoimi doswiadczeniami? Według hicare mam gwarancje ważną
2. Bt nie chce się łaczyć z urządzeniami.Wykrywa je ale np gdy podłaczę sluchawki to nie ma dźwieku albo wywala że nie mogł się połączyć.Tak samo sam smartwatch 3 się rozłącza.Przywracałem ustawienia fabryczne,nie mam zadnego futerału na tel.... Już nie wiem co robic,może wgrać rom na nowo?
Dodam ze wczoraj było wszystko ok,a słuchawki na pc działają więc sluchawki są sprawne
Nie ukrywam że na tydzień mam wycieczke i nie chciałbym tela na gwarancje teraz oddawać bo prawdopodobnie nie zdąrzą go zrobić.
a i jeszcze wersja softu alel21c432b600
Z góry dzięki za probę pomocy 😃