Cześć,
Wypowiem się, bo kiedyś korzystałem z usług serwisu.
Miałem stłuczoną szybkę w SGS4, poza tym w telefonie przerywał dotyk, potrafił łapać w innym miejscu niż dotykałem etc.
W serwisie postanowili wymienić dotyk + szkło bez wymiany wyświetlacza. Telefon zostawiłem osobiście, gdyż ponieważ pracuję 5 km od serwisu.
Naprawa była faktycznie wykonana szybko i schludnie. Nie było śladu po naprawie, spasowanie było bardzo dobre. Z przyjemnością nałożyłem nowe szkło na ekran.
Po wymianie dotyku + szkła problem szalejącego dotyku pozostał. Ponieważ naprawa nie uwzględniła wszystkiego o co prosiłem zwróciłem się ponownie do osoby, która naprawiała mój S4. Był to szeregowy pracownik, więc wzbraniał się, że to nie jego wina. Podobno w telefonie wcześniej było coś grzebane i zalane klejem. Telefon brat kupował nowy więc nie było opcji, że tam coś się działo.
Użeranie z pracownikiem nie miało sensu, więc wysłałem do nich maila z prośbą o naprawę lub zwrot kosztów. Oczywiście wspierając się rzecznikiem praw konsumenta etc.
Dzień później zadzwonił do mnie ktoś z ich serwisu z przeprosinami. Podobno ten pracownik nie dzielił się z nikim tym problemem. Został mi przedstawiony problem, że uszkodzeniu musiał ulec ekran. Zaproponowano mi wymianę nakoszt serwisukolejny raz dotyk, z zastrzeżeniem, żenic to nie da i problem wróci. Jednakże jak stwierdził Pan z którym rozmawiałem, podjęli się naprawy, więc zaproponowano mi, że pokryją częściowo koszt wymiany pełnego zestawu - wyświetlacza, dotyku i szkła. Podano szczegóły, terminy etc.
Całościowo wyniosło mnie to około 300-400 zł. Gratis do wymiany ekranu, dotyku,otrzymałem nowe szkło na ekran, poza tym "w ramach przeprosin" wymieniono mi również szkło aparatu (już przed naprawą było pęknięte) i metalową obwódkę telefonu. Całość na oryginalnych częściach Samsunga. Otrzymałem więc wizualnie nowy telefon.
Sam koszt części w tamtym czasie wynosił około 1000 zł. Nie jestem w stanie stwierdzić czy uszkodzenie faktycznie było na tyle rozległe, że trzeba było wymieniać cały ekran. Nie mniej jednak naprawdę serwis się postarał żebym nie wyszedł stamtąd niezadowolony. Dotychczas nie miałem okazji skorzystać kolejny raz z serwisu, ale gdybym kolejny raz miał problem z pękniętą szybą z pewnością bym się do nich zwrócił.