Skocz do zawartości

Robimy fajne filmy o Androidzie na YouTube! Daj nam suba!

mortiiss

Naprawimy.to - opinie

Polecane posty

mortiiss   
Otrzymana reputacja: 2
mortiiss

Cześć. Mam do Was pytanie. Czy ktoś miał do czynienia z tą firmą i jakie ma na ich temat zdanie. Mój teść rozbił sobie szybkę (ekran działa) w Samsungu A5 2016 i chciałby ją wymienić - wiadomo jak najtaniej. Czy ktoś miał doświadczenie z tą firmą - albo czy może polecić jakąś alternatywę? Z góry dzięki za odpowiedzi.

http://naprawiamy.to/produkt/wymiana-szybki-samsung-galaxy-a5-2016-sm-a510/

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
wziuuuuu   
Otrzymana reputacja: 9
wziuuuuu
Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Wypowiem się, bo kiedyś korzystałem z usług serwisu.

Miałem stłuczoną szybkę w SGS4, poza tym w telefonie przerywał dotyk, potrafił łapać w innym miejscu niż dotykałem etc.

W serwisie postanowili wymienić dotyk + szkło bez wymiany wyświetlacza. Telefon zostawiłem osobiście, gdyż ponieważ pracuję 5 km od serwisu.

 

Naprawa była faktycznie wykonana szybko i schludnie. Nie było śladu po naprawie, spasowanie było bardzo dobre. Z przyjemnością nałożyłem nowe szkło na ekran.

Po wymianie dotyku + szkła problem szalejącego dotyku pozostał. Ponieważ naprawa nie uwzględniła wszystkiego o co prosiłem zwróciłem się ponownie do osoby, która naprawiała mój S4. Był to szeregowy pracownik, więc wzbraniał się, że to nie jego wina. Podobno w telefonie wcześniej było coś grzebane i zalane klejem. Telefon brat kupował nowy więc nie było opcji, że tam coś się działo.

Użeranie z pracownikiem nie miało sensu, więc wysłałem do nich maila z prośbą o naprawę lub zwrot kosztów. Oczywiście wspierając się rzecznikiem praw konsumenta etc.

 

Dzień później zadzwonił do mnie ktoś z ich serwisu z przeprosinami. Podobno ten pracownik nie dzielił się z nikim tym problemem. Został mi przedstawiony problem, że uszkodzeniu musiał ulec ekran. Zaproponowano mi wymianę na koszt serwisu kolejny raz dotyk, z zastrzeżeniem, że nic to nie da i problem wróci. Jednakże jak stwierdził Pan z którym rozmawiałem, podjęli się naprawy, więc zaproponowano mi, że pokryją częściowo koszt wymiany pełnego zestawu - wyświetlacza, dotyku i szkła. Podano szczegóły, terminy etc.


Całościowo wyniosło mnie to około 300-400 zł. Gratis do wymiany ekranu, dotyku, otrzymałem nowe szkło na ekran, poza tym "w ramach przeprosin" wymieniono mi również szkło aparatu (już przed naprawą było pęknięte) i metalową obwódkę telefonu. Całość na oryginalnych częściach Samsunga. Otrzymałem więc wizualnie nowy telefon.

Sam koszt części w tamtym czasie wynosił około 1000 zł. Nie jestem w stanie stwierdzić czy uszkodzenie faktycznie było na tyle rozległe, że trzeba było wymieniać cały ekran. Nie mniej jednak naprawdę serwis się postarał żebym nie wyszedł stamtąd niezadowolony. Dotychczas nie miałem okazji skorzystać kolejny raz z serwisu, ale gdybym kolejny raz miał problem z pękniętą szybą z pewnością bym się do nich zwrócił.

Edytowane przez wziuuuuu
  • Lubię to! 1

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Bartas111   
Otrzymana reputacja: 0
Bartas111

Cześć,

 

 

A ja jestem bardzo niezadowolony. Oddałem tam dwa telefony.  Na początku czerwca jeden na końcu czerwca  drugi. Zawiozłem  i odebrałem je  osobiście bo chciałem uniknąć czasu przesyłki. Panowie z serwisu obiecywali że naprawa nie potrwa dłużej niż tydzień... 

 

Minęły dwa tyg i cisza... nikt nie dzwoni nie pisze... to ja zacząłem wydzwaniać i prosić się... Panowie przekładali termin... i przekładali... telefonów nie odbierali... zbywali... w końcu po 4 tyg udało się odebrać telefon z naprawy. Zostawiłem im drugi, również zapewniali że tydzień. Dałem im drugą szansę i co ? po ponad  tygodniu znowu musiałem dzwonić, pytać, prosić, przypominać co obiecali.... telefon finalnie odebrałem po dwóch tyg. 

 

Uważam że serwis jest niepoważny, niesłowny i szczerze odradzam korzystanie z ich usług.  

 

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
piokuc   
Otrzymana reputacja: 0
piokuc

Korzystałem z serwisu w sierpniu naprawiając szkło w telefonie. Wysyłałem i odbierałem kurierem. Naprawiali to dość długo (nieco ponad tydzień), ale znakomicie -  nie da się zauważyć, że coś było w telefonie robione. A cena dużo niższa od wymiany całego dotyku. Jest z nimi tylko jeden problem: komunikacja.

Na koncie nic się nie zmienia i ciągle wisi, że czekają na zapłatę mimo że dawno ją dostali, na mejle po prostu z zasady nie odpowiadają (tzn. tak mniej więcej odpowiadają na co trzeci, a wysłałem sporo), na stacjonarny nie sposób się dodzwonić. 

Znakomita robota popsuta przez komunikację. A przecież jeden klient zniechęcony to 10 straconych... Naprawdę warto usprawnić tę sprawę. Przecież wystarczy usprawnić aktualizacje konta i odpowiadać na mejle. A przede wszystkim podać termin naprawy - z tym, że będzie to tydzień czy nawet 10 dni każdy się pogodzi, jeśli będzie znał ten termin.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
szalikoko   
Otrzymana reputacja: 0
szalikoko

Z  naprawiamy.to  kurier odebrał telefon 18 sierpnia 2017r.  i .... do tej pory cisza, a mamy już 9 września. Stacjonarnego nikt nie odbiera, komórkowy wyłączony lub poza zasięgiem. Na e-mail zero odpowiedzi - krótko mówiąc, chyba czas zgłosić sprawę na Policję, więc póki co, nie polecam.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
notonlylove   
Otrzymana reputacja: 0
notonlylove

Telefon wysłany 28.08 i nadal zero odezwu. Telefony wiecznie zajęte albo nikt nie odbiera, na wiadomości mailowe i te facebookowe również nikt nie raczy odpisać. Ciekawe czy w ogóle odzyskam ten telefon bez osobistej wizyty tam, mimo że pół polski do przejechania.  Z uwagi na brak szacunku do klienta póki co bardzo nie polecam. 

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
xard   
Otrzymana reputacja: 0
xard

UWAGA NA TEN SERWIS!

Witam. Piszę ku przestrodze, aby nikt nie został potraktowany przez ten serwis tak jak ja. Ale ja im nie daruje.
Do rzeczy:
Około 10 czerwca wysłałem do "serwisu" NAPRAWIAMY.TO Samsunga Galaxy A5 2016 - zbita szybka, dotyk i wyświetlacz sprawny.
Naprawa trwała MIESIĄC czasu, a kontakt z "serwisem" zerowy.
Telefon w końcu dotarł do domu po naprawie. 
Wszystko wyglądało, że jest OK. Jedyne to można było zauważyć, to mała ryska wewnątrz, jakby pod szybką, jednak widoczna była tylko pod małym kątem, nie przeszkadzało mi to oraz nie działał czujnik, który odpowiada za wygaszanie/rozjaśniane ekranu podczas i po rozmowie.
Po miesiącu czasu zauważyłem, że telefon się ROZKLEJA, najpierw lewa strona plecków a potem szybka zaczęła oddzielać się od ekranu. Oczywiście kontakt zerowy, więc czas leciał a wątpie, że rozklejona szybka wpływa korzystnie na ekran.
Ponadto zaczęły się pojawiać brązowe kropki widoczne nawet przy wyłączonym ekranie. (Takie odparzenia jakby)
Zaczęły pojawiać się różowe pasy - od lewej bardziej rozklejonej częsci w strone prawej. Zaraz na różowymi, szły czarne paski i wyświetlacz umarł.

W końcu udało mi się skontaktować z "serwisem" i przysłali kuriera aby zabrał telefon na reklamację.
Minął blisko MIESIĄC i skontaktowali się ze mną, że reklamacja została odrzucona bo uznali, iż jest to uszkodzenie mechaniczne.

Brak słów na takie traktowanie, telefon był zapiezpieczony i nie ma nawet ryski na zewnętrznej szybce, wiadome jest, że winą takiego stanu rzeczy jest rozklejenie się telefonu i narażenie ekranu na wiele czynników, gdyż nie jest wtedy chroniony.
Moją winą jest według nich to, że ekran nie działa jak i to, że telefon z każdej strony jest porozklejany a ekran ma jakieś brązowe plamy.

W najbliższej wolnej chwili zamieszczę zdjęcia ich fachowej naprawy

Nie odpuszczę im tego  

Edytowane przez krzychy
Kolor czerwony zarezerwowany dla moderacji. Proszę o tym pamiętać.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
szalikoko   
Otrzymana reputacja: 0
szalikoko

Uff ... Telefon dotarł do mnie naprawiony. Od momentu wysłania do zwrotu minęło 25 dni. Żadnego powiadomienia od "naprawiamy.to", że wysyłają naprawiony telefon, ot tak po prostu kurier zapukał do drzwi z przesyłką. Firma dla osób o mocnych nerwach :). Telefon otrzymałem sprawny, szkło dobrze dopasowane, zobaczymy co będzie dalej, bo po przeczytaniu posta powyżej to nie wiem co myśleć ( mój telefon to też SG A5 2016  i też wymieniane szkło na wyświetlaczu)

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×