Witam,
niemal pół roku temu kupiłem używanego Samsunga S6 Edge - wersja amerykańska.
W dniu wczorajszym pojawiła się w urządzeniu możliwość aktualizacji do Androida 7, wykonałem ją. Jednak po zrestartowaniu telefonu pojawił się SIM-lock z T-mobile bez możliwości wpisania kodu w celu odblokowania. Telefon posiada program "Device Unlock", który po połączeniu powinien ściągnąćsimlocka, jednak wyskakuje błąd połączenia z serwerem.
Wydaję mi się, że jednak ktoś grzebał w urządzeniu poprzez soft lub może jest to telefon kradziony? Ponieważ IMEI to "35" dwanaście "0" i "6" na końcu.
W pliku zamieściłem zrzut ekranu z opisem zaistniałego problemu.
Czy istnieje możliwość ściągnięcia simlocka z urządzenia? Czy telefon nadaje się do wyrzucenia do kosza?
Z góry dziękuje za odpowiedź
Pozdrawiam
Tomek