Cześć,
mam problem z nowym S8+:po każdym uruchomieniu telefonu wyświetla się komunikat "Musisz pobrać i zainstalować aplikację SVoiceProvider. Nastąpi przeniesienie do ekranu pobierania" z jednym guzikiem "Pobierz". Po jego kliknięciu wyświetlają się kolejne komunikaty "Ta aplikacja przestała być dostępna do kupienia lub nie jest obsługiwana w tym kraju lub na tym urządzeniu (com.samsung.svoiceprovider: 2290:4002:12c4df497005)". Zawsze jest ich kilka i różnią się tylko tymi numerami na końcu.
Infolinia Samsunga doradza... wyłączenia automatycznej aktualizacji aplikacji w sklepie Galaxy Apps (co oczywiście nie pomaga) lub przywrócenie ustawień fabrycznych. To samo doradza "ekspert" z T-mobile (skąd pochodzi telefon).
Ma ktoś inne pomysły?
Pozdrawiam,
Maciek
dodana zawartość
Sam sobie odpowiem 🙂Pomogło odinstalowanie aplikacji SVoice i svoiceprovidersw (chyba tak się to nazywało).