Witam!
Jako, że nie wiem gdzie to za bardzo wrzucić, to wrzucę to tu. Jestem zadziwiony nieogarnięciem relacji między Orange a Samsungiem oraz autoryzowanym serwisem. Sprawa tyczy się debrandingu Galaxy S8 w serwisie i szybkości wydawania aktualizacji:
Debranding (Orange): Stanowisko typu: jaka zgoda? co nas to obchodzi, od telefonów jest Samsung ijego nalezy pytac - infolinia
Debranding (Samsung): Stanowisko typu: z naszej strony nie prowadzi to do utraty gwarancji, ale trzeba spytać Orange o zgodę - infolinia
Debranding (Serwis Autoryzowany):Stanowisko typu: ale my nie możemy ingerować w oprogramowanie producenta - infolinia
Aktualizacja (Orange): "Nie znamy terminu. Za aktualizacje odpowiada operator. Gdy będzie dostępna, to otrzymasz stosowne powiadomienie." - email do Orange
Aktualizacja (Samsung): "W tej sprawie prosimy o kontakt z operatorem - odpowiada on za aktualizację brandowanych telefonów." - Tweet od Samsunga
I bądź tu mądry xD. Ktoś tu chyba nie jest w najlepszych stosunkach, bo dezinformacja jest gigantyczna.