Witam. 4 maja mój HTC One M9 trafił do serwisu CTDI, została wymieniona płyta główna.
Od jakiegoś czasu zaczęły pojawiać się problemy - co jakiś czas po wciśnięciu przycisku power, ekran staje się martwy, nie reaguje na dotyk, po restarcie jednak wszystko wraca do normy; po podłączeniu ładowarki pojawia się komunikat "wolne ładowanie - w celu szybkiego ładowania należy podłączyć telefon do ładowarki HTC" (ładowarka i kabel oryginalne, testowane również na innych kablach i ładowarkach); wczoraj telefon rozładował się do 0%, po podłączeniu do ładowarki i włączeniu telefonu, nagle pokazało się 33% naładowania, jednak zamiast ładować, procenty zaczęły spadać.
Gwarancja skończyła się pod koniec maja, jednak CTDI udziela gwarancji na wymienioną część na 90 dni.
Czy przyczyną wyżej wymienionych usterek może być wadliwa płyta główna? Przed wymianą takie problemy nie miały miejsca.
Poniżej dołączam listę wymienionych części (czy znajduje się wśród nich płyta główna?):
FPC ASSY,Micro SD,w/o MicroP
zam. 36H01117-00M lub używać 76H0C598-00M + 76H0C770-00M, Speaker,AAC ELECTRONICS,DMSP0815D01ASM-FPC-01
zam. 71H05163-02M, Lens,Main Camera,CHTAI