Mam drugie podejście do T Mobile na kartę. Dziś w nocy mój numer został przeniesiony z sieci Play do T Mobile na kartę. Jest to już drugi raz próba przeniesienia numeru do sieci T Mobile i za każdym razem karta SIM nie widzi sieci LTE. Dotyczy to trzech moich telefonów.
Inne karty SIM Tmobile włożone do słuchawek bez problemu łączą się z LTE. Nie wiem co jest grane, tak jakby LTE było przycinane w tej ofercie mimo, że regulamin mówi co innego. Doładowanie zrobione za 25 pln. Usługa włączona.
Jeśli wyszukamy sieć ręcznie na liście sieci jest dostępnyT Mobile LTE, natomiast nie chce się z nim połączyć. Mam komunikat usługa niedostępna, spróbuj później.
Jedyne pasmo jakie mam dostępne na tej karcie to H.
Oczywiście zrobiłem zgłoszenie do biuro obsługi abonenta ale oni poza stwierdzeniem, że usługa działa prawidłowo, nie są w stanie nic innego zrobić. Może jesttutaj pracownik T Mobile, który jestkompetentny i mógłby zająć się problemem. Wkładam dowolną inną kartę abonamentową bądź internetową do tego telefonu i LTE działa
Problem mam na LG G4, Moto Z, iPhone 7plus, Lumia 735 z obsługą LTE.