Polecam się na przyszłość 🙂
dodana zawartość
W kwestii ewentualnej gwarancji w warunkach gwarancji na stronie Honor/Huawei znajduje się jeszcze taki zapis w pkt. 12
12. Aby skorzystać z niniejszej gwarancji, należy dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży albo bezpośrednio do Autoryzowanego Serwisu wraz z dowodem zakupu. Lista aktualnych Autoryzowanych Serwisów znajduje się na stronie: http://www.hihonor.com/pl/support/service-center/index.html .
Więc różnie może z nią być, gdzieś kiedyś czytałem że przyjęli do naprawy gwarancyjnej po nr imei, ale to już chyba loteria.
P.S.
Przeprowadziłem czat z konsultantem Huawei i co do gwarancji bez paragonu/faktury wygląda to mniej więcej tak:
Witam, chciałem zapytać czy jeżeli zgubiłem dowód zakupu, a chciałbym dokonać naprawy serwisowej to przyjmiecie Państwo telefon do naprawy na podstawie IMEI?
Dzień dobry
Na czym polega uszkodzenie telefonu
Pytam czysto hipotetycznie
Dobrze, już odpowiadam.
W tej sytuacji nie jest wymagany paragon
12:36:13 pm
Dowód zakupu wymagany jest w przypadku, gdy np zapomni Pan hasła do konta google
Lub gdy telefon pochodzi z innego kraju
Oraz do skorzystania z pakietu VIP w niektórych modelach telefonów
Poruszyłem jeszcze zagadnienie VAT-marża ale to już kwestia na odrębny temat 🙂