W związku ze zmianą adresu e-mail, wpadłem dzisiaj na wspaniały pomysł założenia nowego konta Samsung.
Wszystko ładnie i pięknie, jednak po usunięciu starego konta w telefonie i dodaniu nowego okazało się, że nadal jest wyświetlane to stare (mimo że była informacja o pomyślnym zakończeniu operacji).
Próbowałem kilka razy to zmienić, ale za każdym razem po wpisaniu danych pojawiało się okienko logowania po czym znikało i nic się nie zmieniało.
Postanowiłem zresetować telefon i ku mojej uciesze okazuje się, że nie jestem w stanie odblokować telefonu...
Wpisując nowy adres e-mail (na który podobno się zmieniło konto) wyskakuje błąd logowania.
Wpisując stary adres e-mail pojawia się okienko "W toku..." potem "Logowanie..." po czym powraca do wpisywania danych i nic się nie dzieje.
Po pięciu nieudanych logowaniach na nowy adres e-mail przychodzi informacja o nieudanym logowaniu...
Na nowym adresie e-mail przy próbie zlokalizowania telefonu pojawia się urządzenie, na starym koncie już nie...
Telefon do tej pory resetowałem kilka razy (po każdej aktualizacji)i nigdy takich jaj nie było...
Napisałem już do Samsunga w tej sprawie razem ze screenami, ale obawiam się że będzie kiszka - nie mam paragonu który przehuśtałem razem z pudełkiem w trakcie przeprowadzki...
Mógłby ktoś pomóc rozwiązać ten problem?
Baypassów nie chcę robić (o ile się jeszcze da) bo telefon jest mój od początku, oba konta są prawidłowe i mam do nich pełen dostęp.
Chcę do końca mieć w telefonie w pełni oficjalne oprogramowanie.
PS. Na obu kontach zmieniłem hasła po nieudanej zamianie konta- może to mieć wpływ na ew. logowanie się (w google podobno 72h się zmienia)?