darkman79 Mam problem z ładowaniem objawiający się miganiem czerwonej diody na stacji. Podczas ładowania miganie występuje w różnych odstępach czasowych. Pomaga jedynie podniesienie zegarka i ponowne umieszczenie w stacji żeby dioda przestałamigać i zegarek mógł się ładować ponownie. Próbowałem zresetować zegarek oraz zmieniałem kabel usb bez żadnego efektu. Czasami ładowanie trwa bez tego problemu do pełnego naładowania zegarka. Co mogę jeszcze zrobić?
mateusz1807 Masz oryginalny pasek? Ja już 2 razy miałem tak że bransoleta przeważyła zegarek i podniosła go trochę z ładowarki. Albo po prostu masz coś nie tak ze stacją lub zegarkiem. Zgłoś na gwaranjcji
spec-naz1 Wysyłałeś cały komplet na gwarancje, razem ze stacją ładującą? Z tego co widzę Samsung radzi, zrestartować zegarek w takim przypadku, możesz spróbować przywrócić ustawienia fabryczne, a wcześniej spróbuj go naładować jak będzie wyłączony, wtedy połóż go na stacji. Jeśli nic nie zadziała to wysyłaj ponownie cały komplet.
darkman79 Tak cały komplet do nich wysyłałem. Resetowanie zegarka nic nie dało jak widać na filmie w pierwszym poście. Będę walczył drugi raz z serwisem lecz obawiam się, że znowu odeślą z tą usterką.
darkman79 Zegarek przyszedł z serwisu. Wymieniona została bateria oraz tylna obudowa. Tym razem pojawia się komunikat jak na filmie. Wszystko jest oryginalne więc o co mu chodzi tym razem? Spoiler
zbigzbig20 Miałem taki sam komunikat gdy używałem nieoryginalnej ładowarki , po zakupie oryginalnej wsio ok . Widocznie po wymianie coś mu nie gra