Skocz do zawartości
  • 0
KnightMoritz

Aplikacje po usunięciu wracają po restarcie telefonu

Pytanie

KnightMoritz   
Otrzymana reputacja: 0
KnightMoritz
Napisano (edytowane)

Witam.

Zarejestrowałem się, żeby napisać ten temat. Przejrzałem kilka stron wstecz, ale tematu podobnego nie znalazłem.

Jestem świeżym użytkownikiem androida, przez ostatnie lata leciałem na WP z którego byłem w 1000% zadowolony, wcześniej androida miałem w 2010 roku.

Android jednak ewidentnie nie chce ze mną współpracować.
Telefon: Xperia T3
Android: 4.4.4.

Otóż.
Telefon przywróciłem do ustawień fabrycznych po otrzymaniu, potem zrootowałem go sobie u znajomego. Wszystko ładnie pięknie. Root SuperSU? Nie znam się na tym.
Zainstalowałem Titanium Backup, nadałem uprawnienia rootowe żeby usunąć śmieci typu preinstalowane gry, hangoutsy i inne śmieci z których nie korzystam i korzystać nie będę.
Znowu wszystko ok, wywalam aplikacje przyciskiem "Odinstaluj". Aplikacje znikają. Wyrzuciłem ich z 30-40 w sumie, uruchamiam ponownie telefon i... aplikacje są tam gdzie były.

Próbowałem również usuwać aplikacje przy pomocy przycisku "Usuń dane", a potem "Odinstaluj". Nie pomogło.
Może mi ktoś wytłumaczyć jak pięciolatkowi jak to zrobić?

Chcę mieć po prostu szybki, sprawny, czysty telefon. Jedyne rzeczy z jakich korzystam to dzwonienie, smsy, facebook.

Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.

Edytowane przez adagio
Doprecyzowałem tytuł wątku, aby był bardziej czytelny. Proszę się z nim zapoznać.

Udostępnij link do tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

• Przeglądający   0 użytkowników