Witam, 2 tygodnie temu został wzięty z sieci PLAY Samsung Galaxy J5 2017, od razu została wymieniona karta nanosim. Od momentu włożenia nowej karty na standardowych ustawieniach Sieci komórkowe -> tryb pracy sieci ->2G/3G/LTE (auto) występuje problem z dodzwonieniem się do mnie. Przychodzą sms, że ktoś próbował się ze mną skontaktować a osobie dzwoniącej przychodzą sms zwrotne. Poszedłem z tym do PLAY a Pani ustawiła mi sieć na stałe PLAY(PLUS) i stwierdziła, że tak musi być. Okazało się, że po włączeniu danych komórkowych na żadnej z ustawionych sieci na stałe typu PLAY(PLUS), PLAY(ORANGE), PLAY(T-MOBILE) nie ma internetu LTE tylko H+ co mnie bardzo zmartwiło i zdenerwowało, ale za to z połączeniami było już wszystko OK. Po wejściu w ustawienia -> operatorzy sieci -> wybieraj automatycznie, ustawiłem standardowona PLAY ale znowu był problem z połączeniami. Na sieci PLAY po zmianie trybu pracy sieci z2G/3G/LTE (auto) na 3G/2G (auto) problem znika i jest wszystko OK, ale za to internet jest tylko H+...Wczoraj byłem w SILESI w Katowicach w SAMSUNGU, wytłumaczyłem na czym polega mój problem i stwierdzili, że muszę wymienić kartęnanosim na nową, którą zmieniałem już przy zakupie telefonu. Dzisiaj poszedłem do PLAY i opisałem problem na nowo i dostałem nową kartę, włożyłem do telefonu i cały czas ten sam problem, na ustawieniach2G/3G/LTE (auto) zasięg 2/3 kreski i jest problem z dodzwonieniem się do mnie, ale na ustawieniach3G/2G (auto) jest już super, zasięg 3/4 kreski. Mieszkam w Częstochowie w śródmieściu i na wszystkich telefonach z androidem, które posiadają moi rodzice i żona jest ustawiona sieć na automatyczną2G/3G/LTE (auto) i każdy z nich ma zasięg full. Czy jest to wina telefonu? Doczytałem gdzieś, że "odradzają zakupu tego telefonu ze względu na słabą antenę. Wystarczy drobne zawirowanie z pogorszeniem zasięgu i abonament jest nieosiągalny". Czy ktoś z posiadaczy J5 2017 uświadczył takiego problemu? Czy mam to reklamować w serwisie Samsunga? Przecież tak się nie da korzystać, chcąc pośmigać po internecie muszę załączać2G/3G/LTE (auto) a po wyłączeniu danych komórkowych przełączać na3G/2G (auto) żeby ktoś mógł się do mnie dodzwonić...