Witam . Postaram się napisać krótko . Oddałem telefon Lenovo nowy k6 note na gwarancję , ponieważ padł wyświetlacz . Po 4 tygodniach , dzisiaj zadzwoniła do mnie pani z Play że numer imei się nie zgadza . Okazało się , że telefon zakupiony w salonie ma górną część pudełka inna niż dolna (numery i model się nie zgadzają , warto dodać że pani fabrycznie przy mnie otwierała telefon) a co ciekawsze , gdy go oddawałem na reklamacje , został spisany numer imei z telefonu po wpisaniu kodu , lecz on nie zgadza się z numerem imei pod klapką [emoji5] . Mega dziwne to wszystko i zakręcone , nie wiem co robić w tej sytuacji , pani z Play sama w szoku . Teraz pytanie do was co ja sam mogę zrobić w tej sytuacji ? Nie mam zamiaru płacić abonamentu , ponieważ nie mam telefonu i go pewnie jeszcze długo nie będę miał z winy producenta . Czy mogę wystąpić o jakieś odszkodowanie lub o pokrycie kosztów abonamentu za dany okres u producenta ? I czy spotkała was kiedyś taką sytuacja?
Wysłane z mojego Moto X Play 🙂