Mam problem z działaniem Spotify na C432B581. Podczas słuchania muzyki na wyłączonymekranie, czy to z pobranychlokalnie utworów, czy to podczas streamingu, Spotify pauzuje graną muzykę. Dzieje się tak w bliżej nieokreślonych odstępach czasowych. Wystarczy wtedy wybudzić smartphona przyciskiem zasilaniai muzyka jest dalej odtwarzana, ale gdy ekran zgaśnie za chwilę znowu pauza...problem występuje na każdych słuchawkach oraz na wbudowanym głośniczku.
Teraz rzeczy jakie próbowałem i nie dały żadnego rezultatu:
- odinstalowanie Spotify,
- usunięcie pamięci apki,
- czyszczenie pamięci podręcznej z poziomu aplikacji Spotify.
- wipe cachu w recovery
Postanowiłem wtedy, że spróbuję ostatecznego. Zrobiłem więccałkowity format telefonu w recovery i ponowniezainstalowałem Spotify. Tutaj już prawie byłem pewien, że to pomogło, ale po pół dnia problem wrócił.
Aplikacja jest dodana do wyjątków, nie jest zamykana po zablokowaniu ekranu, może pracować w tle, transmisja danych komórkowychw tle jest włączona (globalnie i dla aplikacji), nie jest zamykana automatycznie..
Mam Spotify Premium i nie ukrywam, że straciłem już nadzieję. Nie kojarzę wystąpienie tego problemu z żadnym specjalnym incydentem jak np. zmiana ustawień,aktualizacja, instalacja oprogramowania. Po prostu przestało działać z dnia na dzień ;-( Nie chciałbym przechodzić ze Spotify doMuzyki Play od Google, któradziała prawidłowo. Może ktoś, coś???