Witam
Zauważyłem, że po aktualizacji androida w Huawei P10do wersji B162 (przez OTA - telefon bez brandu) występuje
problem ze sklepem Play i autosynchronizacją. Pomaga tylko restart telefonu, ale na krótko.
Wszelkie czyszczenie pamięci cache i danych sklepu Play/usług Play nic nie pomagają.
Problem objawia się tym, że w sklepie Play widnieje informacja "Pobieram", ale pobieranie w ogóle się nie rozpoczyna. Dopiero po jakimś tam czasie, godzina, nieraz dwie widzę że apka się pobrała.
Tak samo synchronizacja w ogóle wtedy nie działa, nawet ręcznie nie można wywołać synchronizacji np. konta Google.
Restart telefonu pomaga i wtedy wszystko działa. Jednak po godzinie , nieraz kilku znów problem powraca.
Przywracanie telefonu do ustawień fabrycznych również nie rozwiązuje problemu.
Sklep Play mam w najnowszej wersji.
Żadnego trybu oszczędzania baterii nie mam włączonego.
Na zagranicznych forach już nt. jest dość głośno, a tutaj jak narazie była cisza, więc temat zapodaje.
Na poprzednim firmwarze B151 tego problemu nie było.