Witam,
W październiku 2015 roku kupiłem nowy telefon Huawei P8 poprzez serwis OLX.pl Był to pełen zestaw objęty 36 miesięczną gwarancją.
2 tygodnie temu oddałem telefon na gwarancję do autoryzowanego serwisu Huawei. Po kilku dniach odebrałem telefon z naprawy. Ekspertyza wykazała, że telefon posiada wadę fabryczną i muszę udać się do T-Mobile gdzie wymienią mi go na nowy telefon (lepszy lub tej samej klasy)
W salonie T-Mobile nie wymienili mi telefonu, ponieważ nie jestem jego właścicielem! Do telefonu posiadam dowód zakupu (faktura), kartę gwarancyjną i ekspertyzę podbitą przez autoryzowany serwis. Mimo to, sprzedawca zasugerował, że telefon wymienią JEDYNIE W przypadku gdy zgłoszę się do punktu z pierwotnym właścicielem telefonu (Panem, którego dane figurują na fakturze)
Jestem w kropce, bo nie mam jak skontaktować się z tym Panem. Telefon oddałem sprawny, ale przerywało wejście USB, otrzymałem uceglony telefon, którego nie chcą mi wymienić.
Mieliście kiedyś podobną sytuację?