Witam wszystkich Uzytkownikow forum 🙂
Niedawno powrocilem do Androida i jestem poki co calkiem szczesliwym posiadaczem Galaxy Note 8.
Natrafilem jednak ostatniona problem z usluga Samsung Cloud. Otoz, przy probie zrobienia kopii zapasowej danych pojawia sie blad - usluga nie synchronizuje wszystkich danych - zalaczam pogladowe screenshoty.
Dodam tylko ze polaczenie Wi-Fi jest sprawne, a ilosc miejsca w chmurze - jak na moje oko - wystarczajaca.
Czy ktos z Was spotkal sie z podobnym problemem?
I drugie pytanie- czy po ewentualnym resecie telefonu I przywroceniu kopii danych zsynchronizowanych przy pomocy Samsung Cloud otrzymam dokladnie 1:1 to, co mialem przed resetem? Chodzi mi o pelna zawartosc, czyli ekran startowy, wszystkie ustawienia,kontakty, itd.? Czy moze lepiej zrobic kopie za posrednictwem laptopa? Ostatnim razem gdy posiadalem Samsunga istniala aplikacja Samsung Kies ale z tego co widze sporo sie pozmienialo od tego czasu 🙂
Z gory baaaardzo dziekuje za kazda pomoc!