inv89 Na stronie Huawei po sprawdzeniu imei mam takie info. Czy to oznacza że był już w serwisie dwukrotnie i jedyne miejsce gdzie można zgłosić reklamacje to Chiny?? Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
inv89 Właśnie proboje się dowiedzieć. Ale wynika z tego że raczej nie Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Gwozdek @inv89 Wygląda na to, że to model z azjatyckiej dystrybucji, więc nic dziwnego, że nie można go serwisować w UE. Gdzie go kupiłeś?
inv89 Jeszcze go nie kupiłem. Ale mam niezla okazję. Ma też wgrany rom po polsku android 7.0 ale bez sklepu Google. Jestem poważnie zainteresowany ale nie wiem czy sobie poradzę z wgraniem prawidłowego oprogramowania... Ewentualnie widziałem na youtube że da się wgrać konto google sposobem BAYPASS Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Gwozdek @inv89 Eh, umieściłeś temat w złym dziale. Cały czas byłem przekonany, że chodzi o Huaweia P8, a nie o Honora 8. Zaraz przeniosę. Ja Ci odradzam taki zakup. Możesz mieć problemy z łącznością sieci (choć nie musisz ich też mieć), niekompatybilnością niektórych aplikacji ze względu na region, oraz z samą gwarancją.
sheepdog Również nie polecam. Kupujesz sprzęt tak naprawdę bez jakiejkolwiek gwarancji. Oczywiście w czasie użytkowania może nic złego się nie wydarzyć, ale ryzyko mimo wszystko jest. Wysłane z mojego FRD-L09