Witam.
Szukam rozwiązania problemu gdzie się da, więc zapytam jeszcze tutaj..
Zakupiłem jakieś 2 miesiące temu Xiaomi Mi TV Box 4k (albo tak mi się wydaje, bo niby w opisie urządzenia jest Mbox3 czy jakoś tak).
Przez ten czas nie interesował mnie Netflix, gdyż miałem inne rzeczy do oglądania.
Kilka dni temu założyłem nowe konto, dzięki czemu otrzymałem miesiąc gratis.
Odpalam aplikację na Mi Box'ie, wszystko działa.
Wybieram jakiś film i serial (bez znaczenia) - odpala się.... na kilkanaście sekund.
Po chwili pojawia się komunikat jak na obrazku poniżej.
Próbowałem różne kable, próbowałem różne wejścia HDMI (mój tv to Panasonic P42st60) i niestety - nie pomaga.
Jest to dość denerwujące, szczególnie, że każdy producent urządzenia tym TV Box chwali się Netflix'em.
Na szczęście, mam Netflix'a wbudowanego w TV więc idzie przeżyć, ale nie zmienia to faktu, że bardzo mnie ten problem nurtuje.
Dodam jeszcze, że sprawdzałem na innym tv - niestety, w zasadzie identycznym (P50st60) i tam jest to samo.
Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
Może macie jakieś rady jak to obejść?