Witam. Posiadam S7 z sieci
T-Mobile zakupiony w listopadzie 2017. Problem jest następujący. Telefon działa poprawnie (nawet kilka dni). Nagle jak próbuje go wybudzić z blokady ekranu to on kompletnie nie reaguje ( czarny ekran, przyciski systemowe nie podświetlają się, żadnego dźwięku i wibracji). Najlepsze jest to, że jak zadzwonię z innego telefonu na ten telefon to słychać sygnał na innym telefonie tak jakby mój telefon był w porządku, ale mój telefon kompletnie nie reaguje jak wyżej. Jedyne na co reaguje telefon to VOL DOWN+ POWER ( reset ) i uruchamia się od nowa. Jak go zresetuje i się uruchomi to nie ma żadnego śladu żeby ktoś dzwonił w czasie kiedy się zawiesił.
Dzieję się tak na systemie oryginalnym od t_mobile (PDA G930FXXS1DQK6 , CSC G930FDPX1DQI1) i na czystym systemie XEO (nr modemu G930FXXU1DQIL, nr wersji NRD90M.G930FXXS1DQLC) który wgrałem oraz po robieniu powrotu do ustawień fabrycznych.
Jeśli ktoś się spotkał z takim problemem to proszę o wskazówki.
Jak nie znajdę rozwiązania to oddam na gwarancję, ale najpierw chciałbym może rozwiązać problem u siebie.
Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne odpowiedzi